Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Regenwormen (positief)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Regenwormen (positief)

    Ik ga hier eens mee experimenteren!

    2 wormpjes per 11 liter pot dus

    edit:

    Je kan ze trouwens ook gewoon in elke pet's place kopen als voer om te vissen. kost weinig en dan heb je echt een bak vol dikke gezonde wormen. je kan zelfs de aarde die in dat bakje zit door de grond van je planten heen mengen want dat is bijna pure wormenmest, zo vaak is het al verwerkt in dat kleine potje!
    Last edited by QtX; 25 September 2010, 11:38. Reden: vergeten wat toe te voegen

    Comment


      #17
      Re: Regenwormen (positief)

      Ik weet nog vroeger. hadden we thuis een lange schroevendraaier omgebouwd om pieren boven te krijgen.
      Of na een regenbui of ergens waar de grond vochtiger was schroevendraaier de grond in en stroom er op. werkte uitstekend.

      weet alleen niet meer hoe of wat het was om de stoppen niet door te laten slaan xD
      If life keeps putting you down, You better stay high

      Comment


        #18
        Re: Regenwormen (positief)

        beste manier om grote regenwormen te vangen is snachts met een rood lampje te zoeken!!
        als de grond nat is of als het iets regent ligt de grond bezaaid met grote regenwormen!!

        Comment


          #19
          Re: Regenwormen (positief)

          Ik gebruik bemeste tuinaarde wat een half jaartje in een border heeft gelegen voor mijn plantjes. Zitten ook wormen enz in. De planten doen het er erg goed op. Alleen soms heb je de aarde wat te droog laten worden en dat vinden de wormen niet zo fijn haha. Zo af en toe vind ik een verbrande worm aan het oppervlak.

          Comment


            #20
            Re: Regenwormen (positief)

            Wormen kunnen heel eenvoudig gekweekt worden volgens de gekende 'worm composting' methodes. (origineel bedoeld om klein/grootschalig keuken/groenafval te verwerken)
            na enkele weken/maanden, heb je een massa van deze glibberige vriendjes voor verder nut.

            Het bijproduct: 'worm castings' is tevens ook zeer nuttige voor het verkrijgen van een rijke bodem!
            Mvg

            Comment

            Bezig...
            X