bladluis

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• hasjboom
    replied
    Re: bladluis

voet...QnQ...... in t begin las ik er iets over maar nooit helemaal begrepen.. krijg wel t gevoel n dat dit een staartje gaat krijgen

ik was er denk ik wel vroeg bij de ontdekking van eitjes/beestjes. vooralsnog veeg en plet ik alles wat ik zie om maar alles zo goed mogelijk in te dammen. ook de webben krijgen er met een kwast van langs... de roofbeestjes zullen heel fftjes moeten wachten voor ik ze kan kopen...thn-Q voor de compliment maar het fototoestel heeft ook dr best gedaan he

Leave a comment:

• Stemma
    replied

Oh oh een voet , dat wordt QnQ

Plant ziet er knap uit voor een "spintslachtoffer"

Leave a comment:

• hasjboom
    replied

dat geloof ik best, daar komt een aardige damp vanaf...

@weedfan: stel je voor dat ik vlam zou vatte...iedereen om me heen high van de hasjiesjes..

ik zou dus een foto plaatsen met aantasting van het blad maar omdat t nu zeker spint is laat ik dat achterwege en probeer ik een iets leukere foto te plaatsten.

20150116_184352.jpg

20150116_184622.jpg

het begin is er.

geen perfectie maar wel liefde gegeven ... fine tuning komt met de ervaring die ik hoop op te bouwen.
    Attached Files

Leave a comment:

• LR2
    replied

Ik heb het weleens meegemaakt hoor, in een buitenserre bij iemand achter in de tuin was ik glazen aan het wassen met spiritus. Vergeten om de deur open te houden..
    Niet echt dronken geworden, maar sjonge wat een kater had ik die avond!

Leave a comment:

• WeedFan
    replied

Hahaha. Kijk maar uit dat je dan niet in de buurt staat. Val je ineens om van de stonedheid

Leave a comment:

• hasjboom
    replied

omdat ik mijn in eerste instantie vergiste en dacht dat ik last had van bladluis was ik dus gaan zoeken naar info erover en dat stukje over alcohol was blijven hangen. bedankt dat je het wou toelichten, men is nooit uitgeleerd.

wat betreft alcoholdamp--ventilator--vlammenwerper..... t pyromaantje in me doet een vreugdedansje
    alleen aub niet in de tent met me sgatjes

Leave a comment:

• LR2
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door hasjboom
    @LR2: voordat ik op je bericht wou reargeren meende ik dat ik iets had gelezen over alcohol zou thc oplossen en geen goed idee is. nu ik het stukje terugzoek blijkt t van uzelf te zijn.....

of is de rozemarijn tinctuur met blaadjes en vodka qua alcohol percentage dusdanig laag is dat t te verwaarlozen valt?

voor de duidelijkheid, ik zeg dit niet om de wijsneus uit t hangen maar ik probeer alles te leren.
    Klopt helemaal! Maar zoals met alle middeltjes probeer je de toppen te vermijden. Zelfs met gewoon gedistilleerd water wil je niet in de buurt van de toppen komen; toprot ligt op de loer. Je behandelt de plant (als het goed is) vóór de bloei, en tijdens de bloei niet meer. Dan komt er nauwelijks contact tussen THC en alcohol, omdat die THC productie nog niet écht begonnen is. Een beetje plant moet wel tegen wat alcohol kunnen, alleen is het wel verstandig om op te passen met verwarmingsbronnen. Die alcoholdamp (als je écht flink spuit) kan een explosief mengsel gaan vormen en een hete lamp kan die best eens ontsteken. Dan wordt je ventilator opeens een vlammenwerper; leuk is anders!
    Fijn dat je goed oplet

Leave a comment:

• hasjboom
    replied

nouja...

Leave a comment:

• WeedFan
    replied

hahaha inderdaad

Leave a comment:

• Stemma
    replied

Wijsneus

Leave a comment:

• hasjboom
    replied

@LR2: voordat ik op je bericht wou reargeren meende ik dat ik iets had gelezen over alcohol zou thc oplossen en geen goed idee is. nu ik het stukje terugzoek blijkt t van uzelf te zijn.....

of is de rozemarijn tinctuur met blaadjes en vodka qua alcohol percentage dusdanig laag is dat t te verwaarlozen valt?

voor de duidelijkheid, ik zeg dit niet om de wijsneus uit t hangen maar ik probeer alles te leren.

Leave a comment:

• Stemma
    replied

Ik weet het niet, maar zou zonde van je geld zijn als dat zo was.

Leave a comment:

• hasjboom
    replied

@stemma: hoe bedoel je dat precies? 'zal V niet de roofmijt doden?'

bedoel je de V dat ik 4-5 weken geleden heb gebruikt? kan dat alsnog dodelijk ervoor zijn?

ik heb me eigen nog niet ingelezen op V, dat zal later op de avond worden.

Leave a comment:

• LR2
    replied

Ik heb voor de lol een rozemarijn-tinctuur gemaakt met blaadjes en vodka, die werkt ook wel lekker. Op de spint dan.. Niet te zuipen dat spul!

Leave a comment:

• Stemma
    replied

Zal V de roofmijt ook niet doden ??

Stekken worden vaak verstrekt met een extraatje "spint" .
    Beter met zaden werken of een betrouwbare stekkenboer uitkiezen.

Leave a comment:

Bezig...