Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zwarte (grote) vliegen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zwarte (grote) vliegen

    Korting op 420shop
    Ik zit met een zeer rare ambetante plaag waar ik niet veel info over vind. Tenzij het rouwvliegen zijn maar ik weet het echt niet.
    Het is sinds 5 dagen, elke dag steek ik er wat tijd in om er wat dood de doen.. maar elke ochtend verschiet ik opnieuw hoeveel het er zijn. Het zijn zwarte vliegen (grote).
    Ze zit op bladeren en tussen toppen. Ze zijn duidelijk aangedaan door de thc of trichomen.
    Mijn planten moeten ong nog 3 weken bloeien..
    Ik denk dat het misschien door de tomaten meststof is die ik gebruik.
    Kan iemand mij aub helpen!

    20150614_085739.jpg
    20150614_085620.jpg
    20150614_085610.jpg
    20150614_085602.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Duidelijke foto :
    20150614_091430.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Ondertussen denk ik dat het strontvliegen zijn..

    #2
    Re: Zwarte (grote) vliegen

    Yep, dat zijn gewone vliegen.
    Die zitten op je plant om op te warmen waarschijnlijk. En ondertussen poepen en pissen ze een beetje.

    Tijd om de tuin eens schoon te maken, de composthoop af te dekken, de deksels van de kliko's goed te sluiten, het rioolputje goed afdekken, en geen los afval in de omgeving te gooien etc etc etc...

    [ De HelpDesK ,<klik> voor alle info en vragen over bladproblemen, ziektes en beestjes ]
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Zwarte (grote) vliegen

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Yep, dat zijn gewone vliegen.
      Die zitten op je plant om op te warmen waarschijnlijk. En ondertussen poepen en pissen ze een beetje.

      Tijd om de tuin eens schoon te maken, de composthoop af te dekken, de deksels van de kliko's goed te sluiten, het rioolputje goed afdekken, en geen los afval in de omgeving te gooien etc etc etc...

      [ De HelpDesK ,<klik> voor alle info en vragen over bladproblemen, ziektes en beestjes ]
      Bedankt alweer QnQ

      Comment

      Bezig...
      X