Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hoe tent reinigen na (trips)plaag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe tent reinigen na (trips)plaag?

    Korting op 420shop
    Irie

    M'n kweekje word binnen een week afgerond, en de plannen voor de volgende zijn er al.
    Nu zat ik deze kweek met een serieus tripsplaag, dus moet de tent goed gereinigd/ontsmet worden.

    Maar hoe doen jullie dat? En moet de ruimte waarin de tent zelf staan ook gereinigd worden, of enkel het binnenste van de tent?
    En nog tips om het beter te doen?
    Grtz
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: Hoe tent reinigen na (trips)plaag?

    de hele ruimte waar de tent in staat zul je moeten ontsmetten want ze wandelen gewoon door de ruimte helaas.
    ik zelf gebruik dettol sopje maar je kan met veel middelen ontsmetten.
    de tent zowel van binnen als van buiten doen en alles in de ruimte waar de tent staat afsoppen.
    beter zou zijn 'n half jaar stoppen zodat ze hun voedsel weer buiten gaan zoeken!!!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Hoe tent reinigen na (trips)plaag?

      Ze hebben in 2 ruimtes gestaan, om deze allebei compleet te ontsmetten in onbegonnen werk.
      Ik kan wel 1 ruimte volledig ontsmetten, maar jammer genoeg is deze kamer niet echt bug-proof.

      Flint raadde me waterstofperoxide aan, iemand hier nog ervaring mee?
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment

      Bezig...
      X