Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

HELP! planten te hoog geworden voor mijn tent 1x1x1.80 + Radeloos met spint

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HELP! planten te hoog geworden voor mijn tent 1x1x1.80 + Radeloos met spint

    Korting op 420shop
    Beste kwekers.

    Ik heb een tent 1x1x1.20 maar heb ze telaat in bloei gezet, heb ze allemaal getopt in week 3 maar dit was niet genoeg..
    Inmiddels groeien er 2 tegen de lamp aan en heb ik sommige toppen verbrand.. het gaat om white widow.
    Hoe ga ik dit oplossen? Iemand hier ervaring mee?
    Ik heb al gezocht maar heb niet echt iets kunnen vinden, heb ook tering veel last van spint.. bac besteld en gespoten, 500 roofmijten besteld, heeft allemaal geen nut.. vanmiddag een of ander goedje wat de ademhaling doet stoppen bij spint gehaalt bij de boerenbond(kon in elke fase stond er), net gespoten voor lamp uit en nu maar afwachten, ze staan al in bloei en de spint krijgt de overhand nu, onderin sterven bladeren af en als ik gespoten heb zie ik de webben bij de oksels en toppen zitten..
    Hoelang duurt het voor die beesten dood zouden moeten gaan?
    Het goedje van boerenbond heet : LUXAN ER 2 Eco
    HELP!!!

    #2
    Re: HELP! planten te hoog geworden voor mijn tent 1x1x1.80 + Radeloos met spint

    Knakken, buigen ?
    Geef wat foto's van de situatie ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: HELP! planten te hoog geworden voor mijn tent 1x1x1.80 + Radeloos met spint

      Lamp staat nu uit, maak morgen vroeg fotos en post ik.
      Buigen word lastig denk ik, tent staat aardig vol..
      Die hoofdtoppen die verband zijn miss afknippen? Denk dat die het niet meer gaan doen...
      Morgen maar eens kijken of ik niet kan super croppen..
      Last edited by frank1337; 27 July 2015, 22:58.

      Comment


        #4
        Re: HELP! planten te hoog geworden voor mijn tent 1x1x1.80 + Radeloos met spint

        Hierbij de fotos van de verbrande toppen en de webben..
        Heb al ge"supercropped" maar nu hangen de takken helemaal slap dn ziet er niet uit dat ze nog wat doen..
        Onderaan zie je ook dat alle bladeren geel zijn, ga vanmiddag ander goedje erop spuiten.. moet van die k*t spint af.. niks helpt en niks werkt..
        20150730_141820.jpg20150730_141810.jpg20150730_141756.jpg20150730_141732.jpg20150730_141725.jpg20150727_145043.jpg

        Comment


          #5
          Re: HELP! planten te hoog geworden voor mijn tent 1x1x1.80 + Radeloos met spint

          Staat er idd niet heel lekker bij
          Ze lijken wel droog te staan

          Te snelle groei heb ik ook gehad, hoewel wat minder extreem.
          De hoge toppen gewoon knakken (eerst stam masseren en dan buigen anders breekt hij) en dan wel een flink stuk naar onder.
          een klein gewichtje er aan hangen zodat hij niet meteen de volgende dag weer rechtop staat.
          Ze hangen dan tussen de lagere toppen maar komen vanzelf wel weer omhoog.

          Op welke hoogte heb je je lamp normaal van de planten af? ze lijken namelijk erg gestrekt....

          Voor de spint weet ik het niet.
          Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
          Verslag:
          1e n00b binnen kweek...
          Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
              Verslag:
              1e n00b binnen kweek...
              Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

              Comment


                #8
                Re: HELP! planten te hoog geworden voor mijn tent 1x1x1.80 + Radeloos met spint

                en hoe is de oogst gegaan?

                Comment


                  #9

                  Comment

                  Bezig...
                  X