Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Spint 5e week bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spint 5e week bloei

    Korting op 420shop
    Ik zit vandaag op week 5 bloei, vanavond viel me op dat er een paar toppen een fijn rag hadden, als een spinnenweb,...

    Spint

    CIMG2502.jpg

    moest het ff kwijt

    Tips zijn meer dan welkom, of deel jou ervaringen (gedeeld leed is half leed)
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...x600w-120x240m

    #2
    Re: Spint 5e week bloei

    ik zou killertjes uitzetten !!

    maar vermoed aangezien dat de plaag al redelijk groot is dat je ze niet helemaal zal kunnen uitroeien !!

    Dus volgende keer preventief spuiten e, en killertjes uitzetten , zekers op gekochte stekjes

    wat heb ik hier nog al zien passeren op het forum !! mensen die eigenlijk een paar takjes namen en die boven hun planten hingen dus op hoogte van ej toppen , met wat geluk kruipt die spint op die tak om zo dichter bij het licht te komen

    wat heb ik nog al gezien , dat mensen het er zachtjes probeerde af te zuigen met een stofzuiger !!

    bij deze veel geluk toegewenst , en ik hoop dat je oogst ni voor de kliko is

    moest ik het meemaken , dan gaat het de kliko in !!

    groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment

    Bezig...
    X