Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Is dit luis? Wie wil er even meekijken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit luis? Wie wil er even meekijken?

    Korting op 420shop
    Hallo lieden,

    Even een vraagje want ik twijfel een beetje.
    Ik heb deze plant ivm mijn aankomende vakantie van buiten gehaald en in de kweekkast gezet.
    Het is er wel flink aan de temperatuur met rond de 30 gr. Het is een Damnesia autofower en staat onder 2x75 watt Tneon.
    Grond is Canna Terra pro. Verder tot nu toe nog maar 1x Alga Bloom gegeven.

    Ik vraag me af of hetgeen ik nu onderop mijn blad aantref luis is of spint of iets anders. Ben nog te onervaren in dit soort dingen.
    Wie wil er even meekijken?


    Het valt me op dat de bladeren ook wel erg omhoog staan. Wat zegt dat? Of moet ik me niet teveel zorgen maken?

    Thx alvast,

    Grtz, Ron

    #2
    Re: Is dit luis? Wie wil er even meekijken?

    je bladeren zijn op zoek naar licht...

    Comment


      #3
      Re: Is dit luis? Wie wil er even meekijken?

      Als ze naar boven kijken zien ze best wel aardig wat licht denk ik......
      Vandaag een aftreksel gebrouwd van knofllook. Ik las dat veel ongedierte hier niet gek op zijn.
      Zojuist met de plantenspuit het goedje erop gespoten. Wel ff de lamp hoger gehangen zolang ze nog nat zijn.

      Mozeskriebel, wat een geur komt er uit de kweekkast nu[emoji45] haha, ben benieuwd of ik hier later nog iets van proef. Ach ja, dan heb ik een mooi exotisch wietje. Zal mij benieuwen.

      Ben benieuwd of morgen al iets van resultaat te zien is.

      Grtz, Ron

      Comment


        #4
        Re: Is dit luis? Wie wil er even meekijken?

        hoe hoog heb je die lamp hangen? had mijn 250w tl op ongeveer 3cm van de plant hangen. groetjes

        Comment


          #5
          Is dit luis? Wie wil er even meekijken?

          Ik hou ongeveer 5 cm aan.

          Ik ga nu twee weken van huis en kan alles verder automatisch laten doordraaien, maar moet nu wel de lamp iets hoger hangen anders groeien tegen de lamp aan.

          Comment

          Bezig...
          X