Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Ha, ha, geniaal al die slakken in de testopstelling. Alleen die test met de paal snap ik niet zo. Ze moeten juist omhoog klimmen en dat is een stuk lastiger.
Hier loopt de slak met huis dus ook gewoon over de koper tape heen.
Ja, waarom een huis op hun rug nou een verschil zou geven qua werking van kopertape is me een raadsel, maar ik had alleen naaktslakken op mijn guerilla spot en die hadden echt niets van koperdraad of tape.
Ik had verschillende soorten getest , wijngaard slakken , naakt slakken , ook de hele grote "dropslakken" niet een soort kwam de draden voorbij.
Klein auto accuutje voldoet ook prima
Doe je best een heel seizoen mee als het niet teveel regent.
Koperdraadjes had ik vastgeniet om een grote houten plantenbak.
Staat 07-2020 op en op de verpakking dat ie 5 jaar power protection heeft. Zag ook goede reviews van Panasonic batterijen (goedkoop en toch veel capaciteit). Ze doen het prima.
Waarom die dingen dan elders 4 tot 8 euro moeten kosten zou ik niet weten.
Staat 07-2020 op en op de verpakking dat ie 5 jaar power protection heeft. Zag ook goede reviews van Panasonic batterijen (goedkoop en toch veel capaciteit). Ze doen het prima.
Waarom die dingen dan elders 4 tot 8 euro moeten kosten zou ik niet weten.
goeie tip , ik zal kijken of ze ze nog hebben.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
QUOTE=FlintStoned;544023]Jan! Kom eens ruiken, ik geloof die stroom is niet meer goed. [/QUOTE]
Nee Mien , de stroom is prima , je ruikt geroosterde slak !
Lol, heb toevallig laatst Keeping Up Appearances zitten kijken met mijn vriendin. Mevrouw Bucket belt dan op een gegeven moment het leidingwater bedrijf met de vraag of ze nog wel haar eigen water krijgt en niet reeds gebruikt water
Comment