Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vreemde stippen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vreemde stippen

    Korting op 420shop
    Beste mede kweekfanaten

    het is mijn eerste plantje en sindskort staan er vlekjes op de bladen en deze gaan zich meer en meer gaan verspreiden
    ik heb geen idee wat dit is en word een beetje radeloos heb al gecontroleerd op spint en het is effen (er zit niets onder de blaadjes).
    hier wat foto's. dit bericht stond ook al bij ziekten maar voor de zekerheid zet ik het hier nog es aangezien ik eigenlijk niet weet of het een ziekte is.. iemand die kan helpen identificeren en eventueel een remedie weet?
    12283187_10208580894184517_1819694585_n.jpg12305676_10208580894304520_1787303997_n.jpg

    mvg

    #2
    Re: vreemde stippen

    Beestjes wsl. Kan bijna niet anders, een tekort is dat nooit ze. Heb anders het telefoonnummer van kabouter pinneputs hier ergens liggen. Die heeft ervaring met witte stippen.

    Comment


      #3
      Re: vreemde stippen

      ja maar wat kan je er aan doen :/

      Comment


        #4
        Re: vreemde stippen

        Niks als je niet zeker weet welke beestjes. Of gewoon al is beginnen met een bio afbreekbare zeepoplossing te vernevelen op de blaadjes.

        Comment


          #5
          Re: vreemde stippen

          Gewoon niks doen zijn sproeten die horen daar maak je niet druk
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment


              #7
              Re: vreemde stippen

              ja maar had ergens gelezen pot van 10 liter maar deze was 12 en heb er voor 10 liter grond in gedaan :p

              Comment


                #8
                Re: vreemde stippen

                Oorspronkelijk geplaatst door goldkang View Post
                ja maar wat kan je er aan doen :/
                Erachter komen wat er nu aan het floeem aan het zuigen is en dat adequaat bestrijden.

                Comment

                Bezig...
                X