Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Twee spinnetjes in plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Twee spinnetjes in plant

    Korting op 420shop
    Ok nadat forum gebruikers hebben gezegd dat ik veel post in dit gedeelte en dat ik mijn plant problemen beter op een al geopend topic kan schrijven had ik dit gedaan. Heb na 1 dag nog steeds geen reactie. Heb het internet afgezocht maar bij topics over dat onderwerp zijn verschillende reacties kan er niet veel uit maken. Dus bij deze als ik een probleem heb post ik het weer lekker hier. Hier mijn probleem:
    Er zit een spinnetje op me plant en heeft een web tussen een klein takje en de stam gemaakt en heeft ook een aantal van die irritante perzik luizen gevangen in zijn web is dit spinnetje schadelijk voor mijn plant of niet? (Ik weet dat spinnen geen planten eten maar ik bedoel meer is het schadelijk in de toekomst met de toppen en het spinnenweb?

    #2
    Re: Twee spinnetjes in plant

    Alle eigenschappen van spinrag zijn nog steeds niet bekend, dus of er iets in zou zitten wat schadelijk zou kunnen zijn, is niet geweten.
    Als je er niet gerust in bent, gwn manueel verwijderen.. doe ik ook, is makkelijk hoor en overschot van het web breekt wel af.

    Wie weet heb je een speciale spin, foto zou handig zijn.

    A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

    Comment


      #3
      Re: Twee spinnetjes in plant

      Daarom kweek ik binnen, ik rook liever geen spinnenweb.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: Twee spinnetjes in plant

        20160605_172759.jpg

        Comment


          #5
          Re: Twee spinnetjes in plant

          Zou 'm voorlopig lekker laten zitten.
          Op die plek komt geen top, en meestal blijven ze niet zolang op een plant wonen.
          In de tussentijd kan ze mooi beestjes vangen op je plant.

          Als je denkt dat het teveel wordt, dan haal je ze weg.

          QNQ201605.226.JPG Deze jonge spinnetjes zijn uit zichzelf allemaal verdwenen na een paar dagen
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X