Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Pyrethrum?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pyrethrum?

    Korting op 420shop
    Ergens gelezen dat pyrethrum van merk Bayer (natria) goed is voor veel beestjes en zuigers. Iemand ervaringen of vervangingen?uploadfromtaptalk1468173864637.jpg

    #2
    Re: Pyrethrum?

    Het werkt niet preventief.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Pyrethrum?

      Wat wel?

      Comment


        #4
        Re: Pyrethrum?

        Een middel gebaseerd op Neem.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Pyrethrum?

          Ok....ook bij Welkoop toevallig?

          Comment


            #6
            Re: Pyrethrum?

            Holy shit....een wonderboom voor buiten kwekersuploadfromtaptalk1468262873224.jpg

            Comment


              #7
              Re: Pyrethrum?

              Wauw man
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #8
                Re: Pyrethrum?

                Welkoop heeft wel wat nieuwe dingen dit jaar als het om bestrijden van beestjes gaat.
                Je kunt er tegenwoordig zelfs allerlei soorten roofmijten bestellen.
                Of ze iets hebben waar Neem in zit weet ik niet. Alle etiketjes lezen als je een middagje niks te doen hebt
                Ik kom ook weleens wat van Plagron tegen bij tuincentra, en Plagron heeft Neem olie in het assortiment.

                Neemolie werkt ook preventief.
                Met pyrethrinen moet je de beestjes raken dus dat werkt prima, maar pas als die er al zijn.
                Last edited by QnQ; 12 July 2016, 08:55.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Pyrethrum?

                  Heb 2 kleine webshops gevonden die Neem plantenspuiten verkopen, kant en klaar. 1l voor 9.95 + 5.80 verzendkosten

                  Comment


                    #10
                    Re: Pyrethrum?

                    Als je hier een flesje olie en Rimulgan koopt ben je er goedkoper vanaf.
                    Dosis moet je zelf even opzoeken, ik heb het al even niet meer nodig gehad.

                    Wel doen op een verluchtbare plek (zeker de olie warm maken).
                    Pure neemolie is een van de enigste geuren die me spontaan doet kokhalsen. Maar het werkt wel degelijk!
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment


                      #11
                      Re: Pyrethrum?

                      Thanks....ik heb het meteen besteld. Ga het proberen. Het is voor mn buiten planten, dus luchtig genoeg. 🖒

                      Comment

                      Bezig...
                      X