wat is dit ! :o

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sirhc
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2009
    • 83

    #1

    wat is dit ! :o

    Korting op 420shop


    kan geen duidelijke fotos maken ,hopelijk helpt dit :/

    2a3mm groot

    kan het dit zijn :


    ze zijn wel groter dan 1mm maar niet veel.
    Last edited by sirhc; 27 April 2009, 20:06.
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: wat is dit ! :o

    Dat zou kunnen, hier staat er ook wat meer over:
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ten-t1273.html
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Re: wat is dit ! :o

      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ten-t1273.html witte vlieg .

      Grtz

      Comment

      • sirhc
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Feb 2009
        • 83

        #4
        Re: wat is dit ! :o

        heb plakstrips tussen me planten gehangen en bleek idd witte vlieg te zijn !
        ze plakken er nu lekker tegenaan
        sterf!
        dank u bobo hehe =)

        --

        sluipwesp bestellen niet makkelijk , in growshop kunnen ze er niet aangeraken
        ben ik willekeurig tomatenkwekerijen gaan bellen hier in belgie
        en heb al goede reacties gekregen en mensen die voor mij aan het kijken zijn van bedrijven , laten we hopen !

        --

        ok gevonden , als je in belgie sluipwespen wil bestellen


        ze verzenden wekelijks als je ze in de bus krijgt
        gewoon aan de stam van je plantje hangen en binnen de 3 weken resultaat
        ze komen na 2-3dagen uit , sluipwesp is dus ook maar 1a 2mm groot blijkbaar.

        mvg
        Last edited by Weedy; 28 April 2009, 14:27. Reden: Gelieve niet dubbelposten.

        Comment

        Bezig...