Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kat ook ongedierte?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kat ook ongedierte?

    Korting op 420shop
    Mijn kat heeft een tijd geleden 3 van mijn planten aangevreten. Hij had de bovenkant eraf gevreten. Ik heb ze gewoon tussen de grotere dames laten staan, en wat blijkt, de kat heeft de planten prima getopt! Er komen mooie nieuwe scheuten aan, eentje krijgt een dubbele, maar de andere krijgen 4 mooie groei scheuten!
    Lang leve de kat

    #2
    Re: Kat ook ongedierte?

    Ghehe, een fimmende en toppende kat. Super man die heeft wel een aaibeurd verdiend.

    Comment


      #3
      Re: Kat ook ongedierte?

      Vroeger hadden we met (wie ben ik, programma op vtm met urbanus) de platkat, nu de gefimde kat lol.
      Een lekkere vlees beurt ga je kat wel weten te apricieren men dunkt.

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Kat ook ongedierte?

        Haha, ja z'n beloning heeft 'ie wel gehad, al had ik hem eerst toch weggevloekt bij m'n plantjes..:p

        Comment

        Bezig...
        X