Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

rare vlekjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    rare vlekjes

    Korting op 420shop
    hoi wij zaten net te kijken naar onse plantje en ze heeft allemaal kleine gele vlekjes op der bladeren zitten en de nieuwe aangegroeide bladeren komen er ook gele vlekjes ik zat net te kijken bij de topic van spint en het lijkt op die vlekjes alleen dan wat minder we hebben er geen beestjes of wat dan ook alleen die vlekjes kan dit kwaad zo ja weet iemand wat we er tegen kunnen doen??? we hebben geprobeert foto's te maken maar ze worden onscherp

    grtz Jiss & Bas
    Last edited by shiva x; 27 July 2009, 14:37.

    #2
    Re: rare vlekjes

    Zonder foto ben je moeilijk te helpen
    kijk hier eens, http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...0207#post70207

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: rare vlekjes

      we zijn naar de smartshop geweest waar we ons plantje hebben gehaald en en bleek gewoon opgedroogd water te zijn...wij helemaal in de stres voor niets

      Comment


        #4
        Re: rare vlekjes

        En toch zou een foto erg fijn zijn want ik heb hetzelfde probleem, alleen mijn stipjes lijken nergens op.

        Comment


          #5
          Re: rare vlekjes

          zijn gewoon waterdruppeltjes zo te zien


          EDIT:
          excuus dan maar zag er hetzelfde uit als bij mij en dat waren wel waterdruppels
          Last edited by Mr_3ppozz; 1 August 2009, 15:59.
          sigpic
          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

          Comment


            #6
            Re: rare vlekjes

            Nee 't zijn geen waterdruppels (dat antwoord is bijna beledigend) want er is geen water in de buurt van die bladeren gekomen en dan nog wordt het steeds erger.

            Kan hier op het forum niet vinden wat het is ben bang dat ik zometeen verkleurde of weggevreten bladeren heb.

            Grtz, WeedSeed.

            Comment


              #7
              Re: rare vlekjes

              Is wel normaal er bij buiten teelt hier en daar een wit stipje opkomt. Ga eens op zoek achter insecten, er zal wel een vliegje in de buurt zitten . Dit lijkt me geen probleem van voeding, dus je blad zal zo rap niet afvallen.

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: rare vlekjes

                Zag inderdaad wel veel witte vliegjes. Maar tegelijkertijd hangen er ook veel sluipwespen rond in de tuin dus heb er niet veel aandacht aan besteed,

                Vannacht zijn die vlekjes niet echt erger geworden, in tegenstelling tot de 2 dagen ervoor. Dus ik kijk het nog even aan.

                Comment


                  #9
                  Re: rare vlekjes

                  Ik zou wel uitkijken met die witte vliegjes..

                  Comment


                    #10
                    Re: rare vlekjes

                    Wat kan ie eraan gaan doen dan, moet ie op ze gaan jagen ofzo?
                    Als je plant al groot is kunnen die witten vliegen bijna geen kwaad(hiermee bedoel ik niet dat je de larven niet moet verwijderen als ze op je blad zitten)
                    Je zult alleen witte sporen in je bladeren zien, daar graven de larven zich een weg.
                    En zoveel kwaad kan dit niet.

                    Peace

                    Comment


                      #11
                      Re: rare vlekjes

                      je kan bayer garden gebruiken tegen die witte vliegjes , dat deed ik ook maar het bleken later slakken te zijn .

                      Comment

                      Bezig...
                      X