Wat is het ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Origineel
    Retired
    • Apr 2009
    • 348

    #1

    Wat is het ?

    Korting op 420shop
    Ik heb meerdere van deze beesten in me planten. Ik heb overal gezocht, maar kan er niet achter komen wat het is.



    Niet erg duidelijk foto, als het nodig is maak ik er morgen nog een paar.
  • DaZeD
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 466

    #2
    Re: Wat is het ?

    Misschien zijn het trips?



    Ik zie het niet zo goed, als je in de link kijkt zal je het misschien herkennen.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment

    • Origineel
      Retired
      • Apr 2009
      • 348

      #3
      Re: Wat is het ?

      Nope, het is wat anders.

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: Wat is het ?

        Comment

        • Origineel
          Retired
          • Apr 2009
          • 348

          #5
          Re: Wat is het ?

          Nee, ook niet. Zal strx even wat nieuwe en wat duidelijkere foto's maken.




          Ok, hier zijnde nieuwe foto's. Deze is anders dan die ik gister zag, die waren geheel bruin.

          Last edited by Origineel; 6 August 2009, 10:45.

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: Wat is het ?

            oink, die het teveel geblowd.

            Comment

            • bobo
              Cronic Grower
              • Oct 2007
              • 3103

              #7
              Re: Wat is het ?



              Grtz

              Comment

              • misty
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2009
                • 1462

                #8
                Re: Wat is het ?

                Jeetje wat een eng beest zeg!
                Hou al niet zo van insecten......
                Hier zou ik spontaan de hele dag kriebels en jeuk van hebben mocht ik die op mijn plant vinden,brrrr!!!

                Grts
                Daniella
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                Misty's ABC

                Comment

                • 86
                  Retired
                  • Aug 2009
                  • 28

                  #9
                  Re: Wat is het ?

                  ho eens dat ding ziet er echt leip uit. zou ook echt niet weten wat het is

                  Comment

                  • Robba
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 809

                    #10
                    Re: Wat is het ?

                    Dat is een mexicaanse mug volgens mij

                    Comment

                    • bobo
                      Cronic Grower
                      • Oct 2007
                      • 3103

                      #11
                      Re: Wat is het ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Robba
                      Dat is een mexicaanse mug volgens mij
                      Maar dan wel op speed .

                      Grtz

                      Comment

                      • DaZeD
                        Gandhi Ganjamaster
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 466

                        #12
                        Re: Wat is het ?

                        Wow, da een raar beest, ik denk niet dat ik het ooit al gezien heb.

                        Je hebt misschien een stukje fosiel gesteente met eitjes in tussen je potaarde gehad en dit is er uitgebroeid onder je lampen.


                        Ziet er echt raar uit, als dat ogen zijn zal hij wel goed zien denk ik, precies 1 of andere gemuteerde mug/sprinkhaan, of een kruising daarvan.
                        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                        Comment

                        • replay
                          Retired
                          • Nov 2008
                          • 216

                          #13
                          Re: Wat is het ?

                          Yow origineel ik denk dat het een haftvlieg is . Hier is een link waar je het kunt zien . http://www.gardensafari.net/dutch/sp...nen.htm#haften


                          Grtzzz

                          Comment

                          • kweker
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2009
                            • 1389

                            #14
                            Re: Wat is het ?

                            @REPLAY: inderdaad een eendagsvlieg

                            trouwens gewoon te vinden met google:
                            vliegende insect met 2 sprieten achteraan (enter) dan afbeeldingen en zoeken maar...

                            1: http://images.google.nl/imgres?imgur...%3Dnl%26um%3D1

                            2:http://images.google.nl/imgres?imgur...%3Dnl%26um%3D1
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                            Comment

                            • Origineel
                              Retired
                              • Apr 2009
                              • 348

                              #15
                              Re: Wat is het ?

                              Ik heb inderdaad op een ander forum ook te horen gekregen dat het haften zijn.

                              http://nl.wikipedia.org/wiki/Haften

                              Comment

                              Bezig...