Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

HELP!! Beestjes!! Wie kan me helpen!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HELP!! Beestjes!! Wie kan me helpen!!

    Korting op 420shop










    Vandaag ontdekt!
    Zitten nog maar op 1 tak maar vermenigvuldigen zich snel heb ik de indruk.

    Weet iemand welke fuckers dit zijn en hoe ik ze er af krijg.?
    Alle hulp is welkom. Zie mijn oogst al voor mijn ogen verdwijnen
    Last edited by westport; 20 August 2009, 09:47.

    #2
    Re: HELP!! Beestjes!! Wie kan me helpen!!

    misschien dat je eens best op deze link kijkt

    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ten-t1273.html

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: HELP!! Beestjes!! Wie kan me helpen!!

        en welke zou het dan zijn?

        Comment


          #5
          Re: HELP!! Beestjes!! Wie kan me helpen!!

          Dit is Spint.
          Je bent er redelijk vroeg bij dus snel handelen dan heb je een goede kans van slagen.

          Comment


            #6
            Re: HELP!! Beestjes!! Wie kan me helpen!!

            fuck!
            Verneukt!

            Comment


              #7
              Re: HELP!! Beestjes!! Wie kan me helpen!!

              allen bedankt voor de reacties.
              Morgen gak ik het mengsel maken en om een bus Massai van Bayer.
              Tot hoeveel weken/dagen voor oogst of bloei mag ik dit blijven gebruiken?

              grtz

              Comment


                #8
                Re: HELP!! Beestjes!! Wie kan me helpen!!

                Zou vandaag maar vast beginnen met dat spiritus mengsel van Monty als ik jou was , hoe eerder je begint met bestrijden hoe beter.

                Comment


                  #9
                  Re: HELP!! Beestjes!! Wie kan me helpen!!

                  spint heet dit.vrouwje en manneje.in warme klimat kunnen ze zich heel snel vermenningvuldigen.spuiten onder bladje met een soort anti spint vloiebare middel.anders met gecorigieerd water onder bladje.dat is belangrijk dat je onder bladje spuit.ze zuigen alle sapen(groen blad) van de blad.tot een bepalde hoeveelheid zijn ze niet geverlijk maar als ze te veel worden.dan pas kunnen ze schade aan oogst brengen.

                  Comment


                    #10
                    Re: HELP!! Beestjes!! Wie kan me helpen!!

                    ga naar een GS of tuincentrum en haal: BAYER MASAI, 10 gr. zit er in een potje kost geen tientje (niet meer ook) wel minder.

                    neem een drukpompspuit en maak 4 liter water met 4x 1,6 gr van die zooi.
                    als de lampen UIT zijn besproei je ze van boven tot onder van links naar rechts, goed over de potten en bakken heen, eventueel ook de vloer in je ruimte en de wanden tenslotte

                    goed onder de bladeren...en laat staan de volgende dag NIETS.
                    de 3e dag: weer hetzelfde
                    de 4e dag: niets
                    de 5e dag: weer het zelfde.
                    en als extra (GRATIS) lol...advies neem de stofzuiger en reinig alles goed ook rondom de tent.

                    dan hebben we gelukkig een stofzuiger nog met opzetborstel (zet em op de laagste stand) en stofzuig ALLES maar dan ook ALLES bladeren van boven naar beneden en onder en boven...enz..

                    ps: je raakt er nooit meer vanaf, alleen goed onderhouden dus en netjes werken en proper houden. heb/had ze ook en ze zijn momenteel weg.(tijdelijk maar ze komen terug)

                    indien je nog in de groeiperiode zit: voer de luchtvochtigheid op tot boven 65%
                    indien je in de bloei zit: tja... zie bovenstaande mededelingen

                    wat ook nog kan is ROOFMIJT.....alleen deze kunnen niet tegen een lage LV....
                    dus gewoon stoppen met alles als je ze echt kwijt wilt...lol.
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment


                      #11
                      Re: HELP!! Beestjes!! Wie kan me helpen!!

                      Ik zou het maximum tot de 4de week bloei gebruiken erna niets meer sproeien op de plant en de behandeling wekelijks herhalen.

                      Spint is hardnekkig en komt snel terug ook de planten errond behandelen en de omgeveing es bespuiten met detol anders springen ze toch terug over
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                      A. The cop!

                      Comment


                        #12
                        Re: HELP!! Beestjes!! Wie kan me helpen!!

                        inderdaad Smoking, zoals ik zei: een stofzuiger doet ook wonderen....
                        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                        Comment


                          #13
                          Re: HELP!! Beestjes!! Wie kan me helpen!!

                          Natuurlijke vijanden zoals roofwants helpen zeer goed tegen spint, die kan je verkrijgen via je growshop. .

                          [HELP]Heb ff je foto's aangepast, waren net iets te groot.[/HELP]

                          Grtz
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Re: HELP!! Beestjes!! Wie kan me helpen!!

                            Irritante hoerebeesten zeg.. ben blij dat ik ze niet heb *klopt af*

                            Comment

                            Bezig...
                            X