help!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • OmErTa
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2009
    • 103

    #1

    help!!

    Korting op 420shop
    ik heb planten staan nu begin 4e week bloei, komen al mooie witte toppen in. Enigste probleem is dat ik spint heb al vanaf de 1e week bloei, ben daarvoor ook al vanaf die tijd aan het spuiten met massai en afwisselend met knoflook water, (tip van de growshop, omdat spint niet van afwissling houden) ze zijn nog steeds niet weg, ik kan ze wel in toom houden zo, maar weet iemand een middel waardoor ik ze alsnog kan doden en van ze af kan komen voor mijn oogst tijd?


    en dan nog iets: ik geef om de dag mijn planten water + voeding (canna flores, canna boost) en geef ze op gevoel water.

    nu wil ik graag weten wanneer ik de pk mee kan geven en als het wel goed is dat ik mijn planten om de dag de voeding mee geef, als ik zelf zo naar mijn planten kijk hebben ze er geen problemen mee en er verschijnt ook verder niks op het blad wat tekenen geeft van overbemesting.
  • stafford
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 2382

    #2
    Re: help!!

    nee je moet afwisselen,spint word imuun ervoor na een 2 a 3keer sproeien,beter gebruik je neem olie 2x en wissel je af met massai,en na 2x weer neem olie en wat betreft het water geven je plantjes houden nu van meer droogte,dus 1dag water en voeding geven.1dag niks geven,dan wel weer.dan niet. snap je precies zoals jij nu doet dus dat is goed

    Comment

    • swingers
      Retired
      • Aug 2009
      • 141

      #3
      Re: help!!

      gewoon ff naar een tuincentrum gaan en een bio goedje halen tegen spint , 2 keer spuiten en klaar ben je

      Wat is de Lv in je hok ?? is die niet aan de hoge kant ??

      Hoe is de aarde ?? lekker zwart of begint het lekker in te drogen aan de bovenkant ??

      Comment

      • OmErTa
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2009
        • 103

        #4
        Re: help!!

        Oorspronkelijk geplaatst door swingers
        gewoon ff naar een tuincentrum gaan en een bio goedje halen tegen spint , 2 keer spuiten en klaar ben je

        Wat is de Lv in je hok ?? is die niet aan de hoge kant ??

        Hoe is de aarde ?? lekker zwart of begint het lekker in te drogen aan de bovenkant ??


        Welk bio goedje kan ik het beste nemen dan? heb nu massai van bayer garden, kan niet echt zeggen dat het veel helpt, tis wel minder, maar spint zit er nog steeds (klein beetje)

        Mijn LV is 40%, en mijn aarde/cocos (mix) is aan bovenkant gewoon droog, is eerste x dat ik deze mix gebruik.
        geef ze ook om de dag water/voeding

        Comment

        • OmErTa
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2009
          • 103

          #5
          Re: help!!

          [QUOTE=stafford;81691]nee je moet afwisselen,spint word imuun ervoor na een 2 a 3keer sproeien,beter gebruik je neem olie


          misschien een rare/domme vraag, maar wat is neem olie? en waar kan ik dat kopen?

          Comment

          • Smoking Fifi
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2009
            • 1362

            #6
            Re: help!!

            in elke growshop en bij sommige tuincentras ook
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment

            • bobo
              Cronic Grower
              • Oct 2007
              • 3103

              #7
              Re: help!!

              [info]Topic verplaatst naar: Beestjes & Ziektes.
              Grtz bobo[/info]

              Comment

              Bezig...