Ik heb men planten vandaag geknipt omdat ze toprot hadden. Nu was ik men goede toppen aant knippen en zag dat er kleine rupsjes uitkropen. Bij de stukken met toprot waren er allemaal kleine zwarte puntjes (eitjes?). Wat kan dit zijn en is het normaal van die rupsjes?
rupsjes tussen weed
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Comment
-
Re: rupsjes tussen weed
thx kzal is kijkeMisschien dat je hier wat vindt: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f25/Comment


Comment