Re: was dit voor een beest
Nou monty, die van jou heeft een van smal naar breed toelopende vorm, dus die lijkt volgens mij niet op degene van jehsd.
Het lichaam van jehsd's rups loopt taps toe aan beide uiteinden: dit is een typische bladrollervorm.
Kan een koolbladroller rups zijn, deze heeft een voorkeur voor kruidige waardplanten.
Deze rups heeft een dof uiterlijk, kleur kan varieen, meestal bruinachtig met een donkere kopkapsel.
vale.
was dit voor een beest
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Guest repliedLeave a comment:
-
Daar jij het beestie in het echt hebt gezien kun je misschien hier kijken;
vale.Leave a comment:
-
Maar wat voor rups is dit dan, dat vraag ik me af weet iemand dit kan het ook nergens vinden??Leave a comment:
-
heb ook een rups op men plant gevonde die zich aan het inwikkelen was, heb het op tijd gezien en meteen in de fik gestoken. Revenge is mine.Leave a comment:
-
Tzijn duidelijk rupsen volgens mij, had dit op mijn buitenplanten en ze richten niet zoveel schade aan. gewoon verwijderen.
Er zijn echter verschillende soorten rupsen en in ideale omstandigheden kan het tot een plaag komen.
Hou goed in het oog of ze ergens eitjes leggen enzo.
gtzzLast edited by janleuri; 14 November 2009, 21:08.Leave a comment:
-
mijn stekken hebben voor ze in tent gingen nog paar weekjes buiten gestaan(bij een vriend) waarschijnlijk is dat het probleem!???Leave a comment:
-
-
tis wss een rups ofzo heb ge da allemaal in u binnenkweek? spint, rupsen?
gtzzLeave a comment:
-
was dit voor een beest
Dit is de 2de die ik vindt,zit tussen opgeroldt blaadje in een zijdenachtig coconnetjeAttached FilesTags: Geen

Leave a comment: