was dit voor een beest

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jehsd
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 513

    #1

    was dit voor een beest

    Korting op 420shop
    Dit is de 2de die ik vindt,zit tussen opgeroldt blaadje in een zijdenachtig coconnetje
    Attached Files
    Geniet van iedere dag!!
  • janleuri
    Retired
    • Oct 2008
    • 1131

    #2
    Re: was dit voor een beest

    tis wss een rups ofzo heb ge da allemaal in u binnenkweek? spint, rupsen?

    gtzz

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #3
      Re: was dit voor een beest

      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...rte-t7856.html
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • jehsd
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 513

        #4
        Re: was dit voor een beest

        mijn stekken hebben voor ze in tent gingen nog paar weekjes buiten gestaan(bij een vriend) waarschijnlijk is dat het probleem!???
        Geniet van iedere dag!!

        Comment

        • janleuri
          Retired
          • Oct 2008
          • 1131

          #5
          Re: was dit voor een beest

          Tzijn duidelijk rupsen volgens mij, had dit op mijn buitenplanten en ze richten niet zoveel schade aan. gewoon verwijderen.
          Er zijn echter verschillende soorten rupsen en in ideale omstandigheden kan het tot een plaag komen.
          Hou goed in het oog of ze ergens eitjes leggen enzo.


          gtzz
          Last edited by janleuri; 14 November 2009, 21:08.

          Comment

          • Tekkillaz
            Ultra Stoner
            • Sep 2009
            • 123

            #6
            Re: was dit voor een beest

            heb ook een rups op men plant gevonde die zich aan het inwikkelen was, heb het op tijd gezien en meteen in de fik gestoken. Revenge is mine.

            Comment

            • jehsd
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 513

              #7
              Re: was dit voor een beest

              Maar wat voor rups is dit dan, dat vraag ik me af weet iemand dit kan het ook nergens vinden??
              Geniet van iedere dag!!

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #8
                Re: was dit voor een beest

                Daar jij het beestie in het echt hebt gezien kun je misschien hier kijken;


                vale.

                Comment

                • Gasten

                  #9
                  Re: was dit voor een beest

                  alsje,........... http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...8904#post98904

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #10
                    Re: was dit voor een beest

                    Das deze rakker lijkt me






                    De gamma uil

                    Grtz

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #11
                      Re: was dit voor een beest

                      Nou monty, die van jou heeft een van smal naar breed toelopende vorm, dus die lijkt volgens mij niet op degene van jehsd.

                      Het lichaam van jehsd's rups loopt taps toe aan beide uiteinden: dit is een typische bladrollervorm.
                      Kan een koolbladroller rups zijn, deze heeft een voorkeur voor kruidige waardplanten.
                      Deze rups heeft een dof uiterlijk, kleur kan varieen, meestal bruinachtig met een donkere kopkapsel.

                      vale.

                      Comment

                      • jehsd
                        T.H.C. Master
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 513

                        #12
                        Re: was dit voor een beest

                        Oorspronkelijk geplaatst door vale
                        Nou monty, die van jou heeft een van smal naar breed toelopende vorm, dus die lijkt volgens mij niet op degene van jehsd.

                        Het lichaam van jehsd's rups loopt taps toe aan beide uiteinden: dit is een typische bladrollervorm.
                        Kan een koolbladroller rups zijn, deze heeft een voorkeur voor kruidige waardplanten.
                        Deze rups heeft een dof uiterlijk, kleur kan varieen, meestal bruinachtig met een donkere kopkapsel.

                        vale.
                        Denk ook niet dat het die van Monty was ( toch bedankt) hij had een duidelijke bruine kop en een vage streep op zijn rug, als ik hem aanraakte werd hij net geelektrocuteerd!!
                        Geniet van iedere dag!!

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #13
                          Re: was dit voor een beest

                          Zou idd goed mogelijk kunnen zijn.

                          Grtz

                          Comment

                          • jehsd
                            T.H.C. Master
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 513

                            #14
                            Re: was dit voor een beest

                            hallo, heb nog zo een KUT beest gevonden hij was al in het cocon stadium en heel goed verstopt,heb hem bij gehouden in een bak.
                            Hij ligt op (tussen) een keukenpapiertje,hopelijk wordt het een vlinder of mot zodat het mysterie is opgelost.

                            Groetjes,
                            Geniet van iedere dag!!

                            Comment

                            • ceBep
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 4745

                              #15
                              Re: was dit voor een beest

                              Ff fotootje???

                              vale.

                              Comment

                              Bezig...