Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad Probleem Oplosser

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Montys Blad Probleem Oplosser

    Mooi die Mazar@langenl
    Da's geen stek toch, het lijkt wel of-ie een virus heeft ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: Montys Blad Probleem Oplosser

      Hoi,

      ziehier een klein bladprobleem bij een Arjan Strawberry Haze, binnenkweek 250W HPS, 4e week bloei: enig idee wat die kleine plekjes op de bladeren kunnen zijn?

      P1010041.jpg

      Comment


        Re: Montys Blad Probleem Oplosser

        hoi,

        check dit: arjan strawberry haze, 4e week bloei: is dit stikstof tekort? Moet ik dan terug groeivoeding gaan geven?
        Attached Files

        Comment


          Re: Montys Blad Probleem Oplosser

          haai allen

          uitgaand van monty's blad problemen kom ik er nog niet 100% uit en ben aan het twijfelen tussen verschillende
          heb een foto genomen

          gele plant.jpg

          oudere bladeren vergelen

          Comment


            Re: Montys Blad Probleem Oplosser

            Herfst ?
            Hoe lang bloeien ze al, hoe lang moeten ze nog ?

            @General: Dat blad rechtsonder met die kleine witte stipjes, dat zou thrips of spint kunnen zijn.
            Zou zeker de onderkant even heel goed inspecteren.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              Re: Montys Blad Probleem Oplosser

              onderkant is fine! gelukkig....

              denk dat het druppeltjes condens zijn geweest die vanop het plfond van de tent op de bladeren zijn gevallen en dus verbrande spotjes geven met de lamp erop?

              Bloei is nog maar 4 weken, een sativa als deze mag toch snel 11-12 weken dus lijkt me allemaal wat vroeg voor de 'herfst' , toch?

              nu, gisteren herbegonnen met ook groeivoeding (stikstof) te geven, tesamen met bloeivoeding. Mogelijk komt dit door de kleine 7-10 liter potten waardoor het medium gewoon sneller is uitgeput? Volgende keer schakel ik dan ook terug over naar 20 liter potten, on het verleden nooit problemen mee gehad (met plagron royale mix, amper bijvoeden).

              Comment


                Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                vanochtend de plant eens uit de tent gehaald en buiten gezet en t probleem is toch een stuk groter als ik gedacht had

                10l gieter gepakt en een flinke spoelbeurt gegeven zou t overvoeding zijn ( wat ik betwijfel omdat de andere 2 zeer mooi donkerder groen zijn )


                IMG_20120904_095426.jpg de gele bladeren zijn ook zeer broos, als je ze aanraakt breken ze bijna vanzelf en t is aleen deze




                IMG_20120904_095708.jpg


                ze staan alle 3 in dezelfde tent krijgen altijd dezelfde tijd voeding en water alemaal evenveel

                Comment


                  Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                  Het kan een K of Mg tekort zijn denk ik.
                  Misschien een iets hogere pH aanhouden als je al voeding geeft met Mg en K.
                  Last edited by QnQ; 4 September 2012, 11:28.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                    dit lijkt me tooch eerder een Mg tekort te zijn ja, check de openingspost nog eens hier

                    Comment


                      Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                      Dat zou kunnen, dat zei ik.
                      Alleen zorgt een Mg tekort niet voor gele bladnerven, vandaar de twijfel.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                        vrees idd ook dat het dan een combinatie van tekorten is, gewoon een algemene groeivoeding geven?

                        Comment


                          Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                          bedankt voor de tips

                          Comment


                            Comment


                              Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                              ok, eventjes leken de problemen onder controle, nu, nadat ik de grond eens goed droog heb laten trekken (2 dagen geen water), ziet het er niet echt top uit....

                              kan iemand me helpen wat er aan mijn plantjes scheelt?

                              5e week bloei nu
                              Attached Files
                              Last edited by General; 11 September 2012, 17:25.

                              Comment


                                Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                                @general volgens monty's bladproblemen ( eerste pagina ) zou het stikstof moeten zijn wat ze tekort hebben

                                Comment

                                Bezig...
                                X