Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
ziehier een klein bladprobleem bij een Arjan Strawberry Haze, binnenkweek 250W HPS, 4e week bloei: enig idee wat die kleine plekjes op de bladeren kunnen zijn?
denk dat het druppeltjes condens zijn geweest die vanop het plfond van de tent op de bladeren zijn gevallen en dus verbrande spotjes geven met de lamp erop?
Bloei is nog maar 4 weken, een sativa als deze mag toch snel 11-12 weken dus lijkt me allemaal wat vroeg voor de 'herfst' , toch?
nu, gisteren herbegonnen met ook groeivoeding (stikstof) te geven, tesamen met bloeivoeding. Mogelijk komt dit door de kleine 7-10 liter potten waardoor het medium gewoon sneller is uitgeput? Volgende keer schakel ik dan ook terug over naar 20 liter potten, on het verleden nooit problemen mee gehad (met plagron royale mix, amper bijvoeden).
die verdomde bladluizen zeg, blijkbaar verkiezen die autoflowers, zijn ze zelfs onweerstaanbaar voor ze buiten. De gewone strains laten ze wél met rust.....zoetheid van een AF?
ok, eventjes leken de problemen onder controle, nu, nadat ik de grond eens goed droog heb laten trekken (2 dagen geen water), ziet het er niet echt top uit....
kan iemand me helpen wat er aan mijn plantjes scheelt?
Comment