iemand die kan helpen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Young Blood
    Expert Stoner
    • Aug 2009
    • 95

    #1

    iemand die kan helpen?

    Korting op 420shop
    heb vandag gezien dat 1 van mijn plantjes geel / bruin puntjes heeft aan de bladpuntjes


    kan iemand mij helpen en zegen als deze probleem overeen komt met punt 6 op Monty's blad problem oplosser?
    Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!
    Attached Files
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: iemand die kan helpen?

    Water geven de aarde is droog zie je da zelf niet is nog baby plantje die hebben dorst
    Pak je pot vast en voel aan het gewicht hoeveel water je gaat geven

    groetjes Bella
    Last edited by belladonna; 3 March 2010, 09:32.
    God was never on your side..

    Comment

    • Young Blood
      Expert Stoner
      • Aug 2009
      • 95

      #3
      Re: iemand die kan helpen?

      dank u, heb ze water gegeven

      Comment

      • Young Blood
        Expert Stoner
        • Aug 2009
        • 95

        #4
        Re: iemand die kan helpen?

        iemand die kan bevestigen dat het te weinig water is?
        ik heb de nu de indruk dat die nog harder de teken heeft van overbewatering maar door een te kort aan ervaring weet ik het niet goed

        tnx

        Comment

        • Xtreme
          Banned
          • Jul 2009
          • 4271

          #5
          Re: iemand die kan helpen?

          Van uit mijn ervaringsregels handel ik bij stekken (in pluggen) als volgt. Ik maak het medium lekker vochtig, goed mixen tot alles leuker smeuïg is en dan in de pot. Vervolgens de steks met pluggen in het medium en nadien een week niks meer geven. De tijd dat er een stek uitviel kan ik me niet meer herinneren.

          Comment

          • SirSmokeAllot
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 1968

            #6
            Re: iemand die kan helpen?

            vreemd, het lijkt net een beetje op verbranding ofzo.
            Grtz $iR
            sigpic

            Comment

            • Young Blood
              Expert Stoner
              • Aug 2009
              • 95

              #7
              Re: iemand die kan helpen?

              kom juist thuis van het werk en zie dat er 2 andere plantjes er niet zo gezond uitzien

              de een begint zijn blaadjes te verdraaien op een rare manier (heb al wat gezocht op het forum maar vind geen reden of oplossing)
              volgens mijn zoek tocht, zou het een freack zijn waarvan de DNA anders is, maar ik maak mij toch zorgen!

              en de andere begint gele vlekjes te krijgen
              Attached Files

              Comment

              • Robba
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 809

                #8
                Re: iemand die kan helpen?

                Niet zoveel water geven , ik weet niet of het daar door komt maar ze staan erg nat zo te zien.

                Grtz.

                Comment

                • kweker
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 1389

                  #9
                  Re: iemand die kan helpen?

                  wou al precies hetzelfde zeggen.......dacht ook teveel aan water ik weet niet hoeveel en wanneer je steeds geeft???????
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                  Comment

                  • Young Blood
                    Expert Stoner
                    • Aug 2009
                    • 95

                    #10
                    Re: iemand die kan helpen?

                    juist water gekregen mss dar van

                    ben van plan om ze over te poten, is dat verstandig op deze moment of kan ik beter wachten tot ze wat beter wordt?

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #11
                      Re: iemand die kan helpen?

                      Het bobbelige blad lijkt me de oorzaak van een te rijke bodem. Waar staat dat nu op (welk medium) is dat voor bemest ¿ De rare vlekken lijken tekorten door verdringen van andere elementen en lock up van elementen. PH meten van je bodem zou zinnig kunnen zijn. Nu gaat het in ieder geval niet goed. Over potten zou een optie kunnen zijn en dan in een niet voor bemeste grond. Best een lichte growmix voor cannabis.

                      Grtz
                      Last edited by monty; 5 March 2010, 00:25.

                      Comment

                      • Smoking Fifi
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2009
                        • 1362

                        #12
                        Re: iemand die kan helpen?

                        Ik vermoed niet te ver zoeken, back to basics man LV iets hoger temperatuur in orde houden, iets minder vochtig en gewoon aanzien komt wel goed
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                        A. The cop!

                        Comment

                        • SirSmokeAllot
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2008
                          • 1968

                          #13
                          Re: iemand die kan helpen?

                          Hm...nu ik het zo zie gok ik ook op te rijke bodem... Zaai en stekgrond gebruikt?
                          Grtz $iR
                          sigpic

                          Comment

                          • Young Blood
                            Expert Stoner
                            • Aug 2009
                            • 95

                            #14
                            Re: iemand die kan helpen?

                            eens dat de ze waren ontkimt direct in Bio Grow Mix
                            nog niks voeding gegeven

                            Comment

                            • SirSmokeAllot
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2008
                              • 1968

                              #15
                              Re: iemand die kan helpen?

                              Toch iets te sterk geweest als je het mij vraagt. Ken het niet maar gebruikt atami of plagron en het wordt niet aangeraden daar direct een kiempje in te steken. CIAze, de vertegenwoordiger van plagron, raadde me gewoon zaai of stekgrond aan of lightmix voor een nog optimaler resultaat.

                              Grtz $iR
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...