help:(

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • arnoud18
    Retired
    • Jan 2010
    • 19

    #16
    Re: help

    zal vanavond ff nieuwe foto posten

    Comment

    • arnoud18
      Retired
      • Jan 2010
      • 19

      #17
      Re: help

      DSC00595..JPGDSC00585..JPGDSC00589..JPGDSC00590..JPG zo heb ik ze nu staan is dit goed?

      Comment

      • Amneeshigh
        Retired
        • Apr 2010
        • 1145

        #18
        Re: help

        Hoi man ik weet niet wat voor aarde het is maar het lijkt dat ze daar een beetje last van hebben , komt wel goed geef niet zo veel water en dan knappen ze wel op.

        Veel suc6

        Greetzz GG

        Comment

        • arnoud18
          Retired
          • Jan 2010
          • 19

          #19
          Re: help

          oke bedankt..

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #20
            Re: help

            Oorspronkelijk geplaatst door misty
            Ik zie verbranding van je blaadjes,waarschijnlijk door overvoeding,
            Zaadjes en stekjes moet je in voedingsarme grond(zaai- en stekgrond) houden voor minimaal 2 weken.
            Zeker NIET gaan voeden dus.
            Water geef je zoveel als je plantje wil hebben,maak er geen drijfzand of woestijn van,dat doe je met je andere planten ook niet.
            Het water geven is gewoon een kwestie van leren zien wanneer en hoeveel.
            Tl lampen gebruik je op maximaal 10 cm van je plantje dus naar beneden ermee.
            Succes!

            Grts
            Daniella
            neem deze tip met 4 handen aan arnoud.
            en voor 'n volgende keer begin je in potjes 10 x 10 bv.
            niet meteen in grote potten en dan onder 2 tl's.

            veel kweekplezier en succes

            grtz angel777
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • arnoud18
              Retired
              • Jan 2010
              • 19

              #21
              Re: help

              ja ik was ook al in kleinere begonnen maar ze werden te groot dus heb ze overgepot in deze

              ja ik zal me er aan houden

              btw me 1e keer haha

              Comment

              • Swiemel
                Advanced Stoner
                Member
                • Jan 2010
                • 57

                #22
                Re: help

                eerste keer en dan meteen 5 :O kudo's !
                Swiemel's Lr#2 kweek in een micro ikea kweekkast, 3x20W SL.
                Short Url: http://www.alturl.com/sjuz

                Comment

                • arnoud18
                  Retired
                  • Jan 2010
                  • 19

                  #23
                  Re: help

                  zal ik doen bedankt ik was al in kleine potjes begonnen maar daar was het plantje al weer te groot voor

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #24
                    Re: help

                    zie geen lobblad boven je aarde tot aan de lobbladen ingraven , bedoelen ze mee at die twee kleine ronde blaadjes nog net boven de aarde uit komen. Je grond is al voorbemest dus de eerste 3 weken zeker niet bijvoeden je wortelpunten verbranden. Pas beginnen met licht voeden als je de eerste vergeling waarneemt in je onderste bladeren. Hoop dat ze opknappen. Lamp hankt nu wel beter TL kan tot vlak boven je planten 3 - 5 cm, elke dag bijstellen als je lampen weer aangaan. In het donker is er meer celstrekking en groeien je plantjes dus ook sneller dan overdag.

                    Grtz

                    Comment

                    • Smoking Fifi
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2009
                      • 1362

                      #25
                      Re: help

                      Oorspronkelijk geplaatst door arnoud18
                      40 cm boven de plantjes

                      2 tl buisen warm light in de groei altijd cool white gebruiken


                      bij foto 4 daar onder is een blaadje bruin aan het worden

                      en als de bladeren gaan hangen zoals op foto 4 ook te zien is?

                      kan je daar iets tegen doen of is dat normaal

                      btw ik moet dus die 2 onderte blaadjes in de grond potten? dan hangen me bladeren op ut zand?

                      Greetz,
                      SF
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                      A. The cop!

                      Comment

                      • arnoud18
                        Retired
                        • Jan 2010
                        • 19

                        #26
                        Re: help

                        ik zal ze zo voor de ckrheid even in growmix zeten

                        Comment

                        • Amneeshigh
                          Retired
                          • Apr 2010
                          • 1145

                          #27
                          Re: help

                          En knappen ze een beetje op man .

                          Greetzz GG

                          Comment

                          • arnoud18
                            Retired
                            • Jan 2010
                            • 19

                            #28
                            Re: help

                            naar de over potting 5 min geleden
                            Last edited by monty; 15 April 2010, 06:52.

                            Comment

                            • Swiemel
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Jan 2010
                              • 57

                              #29
                              Re: help

                              Kan de fotos niet zien hoor
                              Swiemel's Lr#2 kweek in een micro ikea kweekkast, 3x20W SL.
                              Short Url: http://www.alturl.com/sjuz

                              Comment

                              • roy88
                                Retired
                                • Jan 2010
                                • 86

                                #30
                                Re: help

                                Ik kan ze ook niet zien, maar aan die smiley te zien hangen ze nu slap?

                                Comment

                                Bezig...