Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

afvallende bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    afvallende bladeren

    Korting op 420shop
    Heb het ook in mijn kweekverslag gevraagd maar dit is misschien een betere plek om mijn bladproblemen te bespreken. Heb last van lichtgroen wordende bladeren die dan geel worden en erafvallen. Lijkt op stikstof tekort als ik op dit forum lees

    Ze ( 2x White Skunk en 1x 4-Way) staan in growshop aarde, merk Gold. Ze krijgen 1,2 liter water p.p. per dag met om de dag voeding erbij. Terra flores 5ml/1l
    Twee planten zijn 1.85-1.95 cm en 1tje is iets kleiner rond de 1.65 en staan 4 weken in de bloei.

    Krijgen ze teveel of te weinig water? of voeding? of heeft de aarde geen voedingstoffen meer en kan ik deze dan wat bijvullen?

    Ze moeten nog 3-5 weken bloeien.

    Verder heb ik in 1 topje op de nieuwe kleine blaadjes bruine vlekjes zitten ook het puntje is bruin. Gister ontdekt en was vandaag niet erger. De andere toppen zijn wel prima. Een Borium tekort?

    niels

    #2
    Re: afvallende bladeren

    De licht wordende bladeren beginnen onderin, boven zie je niets. Ik doe verder niets met mijn ph, kweek in een tent onder 600 watt. Alles ging goed tot nu, 1 maand bloeien

    Comment


      #3
      Re: afvallende bladeren

      Wat een joekels, heb je foto's?

      Comment


        #4
        Re: afvallende bladeren

        ja in mijn kweekverslag staan er genoeg maar niet van die bladeren ff zoeken bij nieuwe posts daar zie je mijn naam wel staan

        Comment


          #5
          Re: afvallende bladeren

          Heb je kweek verslag in de gaten 1ste-kweek-t888.html . Is vrij normaal dat er rond deze periode wat onderste balderen beginnen te verwelken en afvallen, je planten hebben nu het herfst gevoel in zich. Zou me geen zorgen maken, wat ik wel gezien heb is dat je tegen de limiet van voeding aanzit. Als je dit kan aanhouden zal je een prachtig en lekker rokertje hebben, je zal beloond worden in grammen .

          Grtz

          Comment

          Bezig...
          X