afvallende bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ijscoman1
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2008
    • 1768

    #1

    afvallende bladeren

    Korting op 420shop
    Heb het ook in mijn kweekverslag gevraagd maar dit is misschien een betere plek om mijn bladproblemen te bespreken. Heb last van lichtgroen wordende bladeren die dan geel worden en erafvallen. Lijkt op stikstof tekort als ik op dit forum lees

    Ze ( 2x White Skunk en 1x 4-Way) staan in growshop aarde, merk Gold. Ze krijgen 1,2 liter water p.p. per dag met om de dag voeding erbij. Terra flores 5ml/1l
    Twee planten zijn 1.85-1.95 cm en 1tje is iets kleiner rond de 1.65 en staan 4 weken in de bloei.

    Krijgen ze teveel of te weinig water? of voeding? of heeft de aarde geen voedingstoffen meer en kan ik deze dan wat bijvullen?

    Ze moeten nog 3-5 weken bloeien.

    Verder heb ik in 1 topje op de nieuwe kleine blaadjes bruine vlekjes zitten ook het puntje is bruin. Gister ontdekt en was vandaag niet erger. De andere toppen zijn wel prima. Een Borium tekort?

    niels
  • ijscoman1
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2008
    • 1768

    #2
    Re: afvallende bladeren

    De licht wordende bladeren beginnen onderin, boven zie je niets. Ik doe verder niets met mijn ph, kweek in een tent onder 600 watt. Alles ging goed tot nu, 1 maand bloeien

    Comment

    • Buizerd
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 1161

      #3
      Re: afvallende bladeren

      Wat een joekels, heb je foto's?

      Comment

      • ijscoman1
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2008
        • 1768

        #4
        Re: afvallende bladeren

        ja in mijn kweekverslag staan er genoeg maar niet van die bladeren ff zoeken bij nieuwe posts daar zie je mijn naam wel staan

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #5
          Re: afvallende bladeren

          Heb je kweek verslag in de gaten 1ste-kweek-t888.html . Is vrij normaal dat er rond deze periode wat onderste balderen beginnen te verwelken en afvallen, je planten hebben nu het herfst gevoel in zich. Zou me geen zorgen maken, wat ik wel gezien heb is dat je tegen de limiet van voeding aanzit. Als je dit kan aanhouden zal je een prachtig en lekker rokertje hebben, je zal beloond worden in grammen .

          Grtz

          Comment

          Bezig...