Dringend: welk probleem is dit???!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ZILIE
    Retired
    • Mar 2010
    • 19

    #1

    Dringend: welk probleem is dit???!!

    Korting op 420shop
    Geelwitte bladranden en uiteinden: geen enkel idee wat het is. voorgegroeid onder tl samen met anderen, andere hebben dit probleem niet. Misschien te kleine pot??

    zie foto's!!!
    Attached Files
  • Dender
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 101

    #2
    Re: Dringend: welk probleem is dit???!!

    Ik denk dat ze overvoed zijn. Wat voor voeding geef je? Hoeveel? Staan ze in voedingsrijke bodem?
    Het is denk ik sowieso goed om hem over te potten want anders gaat je plantje stressen, en dat is niet goed.
    Battle the Ocean!

    Comment

    • ZILIE
      Retired
      • Mar 2010
      • 19

      #3
      Re: Dringend: welk probleem is dit???!!

      ik geef ze aveve groeivoeding 1 halve dop op 2,5 l. Kan ook ijzertekort zijn schijnt. Want overvoeding is toch vooral donkergeler??

      Comment

      • Abel
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 834

        #4
        Re: Dringend: welk probleem is dit???!!

        Onmiddelijk stoppen met voeding

        Comment

        • HJM
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 3714

          #5
          Re: Dringend: welk probleem is dit???!!

          Of zijn ze plots in de volle zon gezet?

          Grtz, HJM
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment

          • ZILIE
            Retired
            • Mar 2010
            • 19

            #6
            Re: Dringend: welk probleem is dit???!!

            ja hebben wel veel in de zon gestaan vandaag en probleem lijkt erger, bladeren krullen naar boven.
            Denk da het wel degelijk aan teveel zon ligt.

            GR

            smoke till a die

            Comment

            • Amneeshigh
              Retired
              • Apr 2010
              • 1145

              #7
              Re: Dringend: welk probleem is dit???!!

              Ja uit de volle zon halen denk dat hjm goed zit.

              En even niet te veel voeding zijn klein he gebruiken nog niks .


              Greetzz GG

              Comment

              • ZILIE
                Retired
                • Mar 2010
                • 19

                #8
                Re: Dringend: welk probleem is dit???!!

                nog altijd niet beter geworden na ganse dag in schaduw, de andere zijn er zelfs slechter op geworden. HELP wat nu gedaan? Een tekort lijkt mij nee? grFoto015.jpg

                Comment

                • angel777
                  Cronic Grower
                  • Mar 2010
                  • 3409

                  #9
                  Re: Dringend: welk probleem is dit???!!

                  1 geen voeding geven de komende 2 weken om te beginnen
                  2 alleen 'n klein beetje wortelstimulator ( nooit meer gebruiken, liever minder)
                  3 enkele dagen de tijd gunnen om weer mooie nieuw groen blad te laten maken en dan pas oordelen.
                  4 zie punt 1 en 2
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  • Deerriz
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2008
                    • 248

                    #10
                    Re: Dringend: welk probleem is dit???!!

                    Mooi verwoord door angel!
                    Jonge plantjes moet je echt niet gaan bij mesten hoor!!!

                    Comment

                    • angel777
                      Cronic Grower
                      • Mar 2010
                      • 3409

                      #11
                      Re: Dringend: welk probleem is dit???!!

                      we gaan 'n pasgeboren baby toch ook geen extra calcium en eiwitten en vetten e.d. toevoegen aan de moedermelk of oplosmelk om er zeker van te zijn dat ze blijft leven.
                      we voeren de baby toch ook niet elke 5 minuten 'n halve liter ranja.

                      we voeren pas als ze erom vragen
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment

                      • ZILIE
                        Retired
                        • Mar 2010
                        • 19

                        #12
                        Re: Dringend: welk probleem is dit???!!

                        tnx!!!

                        Comment

                        Bezig...