Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Geelwitte bladranden en uiteinden: geen enkel idee wat het is. voorgegroeid onder tl samen met anderen, andere hebben dit probleem niet. Misschien te kleine pot??
Ik denk dat ze overvoed zijn. Wat voor voeding geef je? Hoeveel? Staan ze in voedingsrijke bodem?
Het is denk ik sowieso goed om hem over te potten want anders gaat je plantje stressen, en dat is niet goed.
nog altijd niet beter geworden na ganse dag in schaduw, de andere zijn er zelfs slechter op geworden. HELP wat nu gedaan? Een tekort lijkt mij nee? grFoto015.jpg
1 geen voeding geven de komende 2 weken om te beginnen
2 alleen 'n klein beetje wortelstimulator ( nooit meer gebruiken, liever minder)
3 enkele dagen de tijd gunnen om weer mooie nieuw groen blad te laten maken en dan pas oordelen.
4 zie punt 1 en 2
we gaan 'n pasgeboren baby toch ook geen extra calcium en eiwitten en vetten e.d. toevoegen aan de moedermelk of oplosmelk om er zeker van te zijn dat ze blijft leven.
we voeren de baby toch ook niet elke 5 minuten 'n halve liter ranja.
Comment