Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladprobleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bladprobleem

    Korting op 420shop
    IMG_4052.JPG
    IMG_4055.JPG
    IMG_4053.JPG
    IMG_4056.JPG
    IMG_4050.JPG
    IMG_4051.JPG
    IMG_4057.JPG
    IMG_4058.JPG
    IMG_4059.JPG
    Last edited by misters; 2 March 2017, 12:52.

    #2
    Minder water geven, en een stuk minder voeding.
    De planten zijn zo donkergroen door teveel stikstof in de voeding.
    In verse aarde hebben ze de eerste twee weken alleen maar water nodig, daarna pas minimaal groeivoeding.
    Groeivoeding geef je dan zo'n beetje 3x in de week. Kijk naar de kleur van de plant.

    Je stapt pas over op bloeivoeding als er duidelijk bloei is, als er al kleine topjes vormen begin je pas voor de 1e keer met bloeivoeding.
    Ook geen complete dosis, maar de helft, of 1/3. Autoflowers hebben een stuk minder nodig.

    Leuke plantjes wel, zien er goed uit verder.

    Mooi behangetje ook.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      thnx voor je reaktie

      ik heb ze nu een paar dagen droog staan tot ik tekenen begin te zien dat ze dorst hebben.
      en dat van de 1/3 voeding dat wist ik niet voor autoflowers, het is ook de eerste kweek met voeding dus zit ook wel een beetje ermee te klote kwa hoeveelheid.

      thnx ik doe ook me best zodat het leuke plantjes blijven want dan geven ze ook een mooie topjes.
      heb wel bedacht dat ik de volgende keer gewoon met 1 soort ga kweken haha.

      Comment

      Bezig...
      X