hallo allemaal.
ik heb een bladprobleem of althans ik weet het niet meer, dat heb ik ook mede zelf veroorzaakt hhahaha.
ik ben mijn eerste binnenkweek begonnen met 5 verschillende soorten.
1. amnesia haze automatic van royal
2. northenlight automatic van sensi
3. xxl auto van growerschoice
4.critical automatic van royal
5. en 1 die ik over had uit de auto mix van royal seeds.
spec's.
tent van 60x60x160
lamp led 270 wat spectrabox
medium potgrond/cocopeat
voeding in de groei fase ecostyle groei (ben de naam vergeten) later een nieuwe gekocht en die was voor kamerplanten. die heb ik 1 keer gegeven in week 4/5 tot ik die algra bloom en pk13/14 had en die 3 dagen later gelijk gegeven.
afzuiging Garden HighPro 200 m³ / uur
ik heb geprobeerd de temp. stabiel te houden maar dat is niet helemaal gelukt het is wel altijd boven de 20 gebleven en onder de 30.
en de lv het hoogste wat gemeten heb is 60 en het laagste rond de 30 een 1 keertje.
ik had veel gelezen over het feit dat dat niet helemaal goed kon gaan vanwege de hoogtes etc.
maar zo eigenwijs als ik ben toch geprobeerd en bedacht ik zie het wel.
met als gevolg de verschillende hoogtes hahaha.
dat was het probleem nog niet echt maar toen begonnen sommige bladeren te verkleuren aan de onderkant dat was rond week 4/5
ik heb toen algra bloom en pk13/14 bestel en gegeven,.
inmiddels zijn de twee grote planten de amnesia en de critical ook boven in gaan krullen en wat bruine vlekjes.
ik heb er veel over gelezen en wat eruit kwam overvoeding of ondervoeding enz en omdat het 5 verschillende zijn ben ik helemaal de kluts kwijt.
dus de vraag wie kan mij helpen aub? IMG_4052.JPG
IMG_4055.JPG
IMG_4053.JPG
IMG_4056.JPG
IMG_4050.JPG
IMG_4051.JPG
IMG_4057.JPG
IMG_4058.JPG
IMG_4059.JPG
ik heb een bladprobleem of althans ik weet het niet meer, dat heb ik ook mede zelf veroorzaakt hhahaha.
ik ben mijn eerste binnenkweek begonnen met 5 verschillende soorten.
1. amnesia haze automatic van royal
2. northenlight automatic van sensi
3. xxl auto van growerschoice
4.critical automatic van royal
5. en 1 die ik over had uit de auto mix van royal seeds.
spec's.
tent van 60x60x160
lamp led 270 wat spectrabox
medium potgrond/cocopeat
voeding in de groei fase ecostyle groei (ben de naam vergeten) later een nieuwe gekocht en die was voor kamerplanten. die heb ik 1 keer gegeven in week 4/5 tot ik die algra bloom en pk13/14 had en die 3 dagen later gelijk gegeven.
afzuiging Garden HighPro 200 m³ / uur
ik heb geprobeerd de temp. stabiel te houden maar dat is niet helemaal gelukt het is wel altijd boven de 20 gebleven en onder de 30.
en de lv het hoogste wat gemeten heb is 60 en het laagste rond de 30 een 1 keertje.
ik had veel gelezen over het feit dat dat niet helemaal goed kon gaan vanwege de hoogtes etc.
maar zo eigenwijs als ik ben toch geprobeerd en bedacht ik zie het wel.
met als gevolg de verschillende hoogtes hahaha.
dat was het probleem nog niet echt maar toen begonnen sommige bladeren te verkleuren aan de onderkant dat was rond week 4/5
ik heb toen algra bloom en pk13/14 bestel en gegeven,.
inmiddels zijn de twee grote planten de amnesia en de critical ook boven in gaan krullen en wat bruine vlekjes.
ik heb er veel over gelezen en wat eruit kwam overvoeding of ondervoeding enz en omdat het 5 verschillende zijn ben ik helemaal de kluts kwijt.
dus de vraag wie kan mij helpen aub? IMG_4052.JPG
IMG_4055.JPG
IMG_4053.JPG
IMG_4056.JPG
IMG_4050.JPG
IMG_4051.JPG
IMG_4057.JPG
IMG_4058.JPG
IMG_4059.JPG

Comment