Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Deze dame is aan het doodgaan denk ik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Deze dame is aan het doodgaan denk ik

    Korting op 420shop
    Heeft iemand een idee wet er mis is met deze dame ? Heb gisteren mijn tentje open gedaan en toen zag ik dit

    kan er iemand mij aub helpen weet effe niet wat doen met deze dame .. heb schrik als ik ze laat staan dat al mijn andere dames dit ook gaan krijgen en dat wil ik echt niet tis mijne eerste kweekje dusjah ..

    groene groeten
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Het lijkt erop alsof je teveel water heb gegeven ?
    Hoeveel water geef je per dag ?

    Comment


      #3
      Trekt wreed hard op het probleem dat je hier had https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-int-paradijs

      Als je er net een liter hebt doorgehaald dan staat die te nat.

      Comment


        #4
        Is ook die plant .. ik geef ze om de 2 dagen 1liter water ph 6.5 . bloeivoeding geef ik als ik zie dat ze dit nodig hebben

        zou dit echt van overbewatering zijn denken jullie ? Ik voel altijd eerst aan mijn potten ofzo ng zwaar zijn . Voelen ze ligt aan da geef ik ze water .. ik geef ze altijd water langs onderen ..

        kan dit ng goed komen met deze dame ?

        thx guys voor jullie snelle antwoorden !!

        Comment


          #5
          Ik vermoed ook dat ze veel te nat staat.

          Voel eens met je vinger in een drainagegat onderin, ik vermoed dat de aarde kletsnat voelt?

          Voorlopig minderen met water, kijken of ze daar van op knapt.

          Reanimatie--> plant voorzichtig uit de pot halen en kluit op een handdoek plaatsen en aan de lucht laten drogen. Evt overpotten naar grotere pot met KURKDROGE aarde.

          Daarom gaat mijn voorkeur naar smartpot achtige potten
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            Het is een autoflower en staat al in bloei kan dit dan ng om overtepotten ? Kan het mssn wel is proberen het is het in ieder geval waard om te proberen mssn haalt ie het dan .. heb juist is gevoeld met vinger langs drainagegat is wel wat nat maar niet exreem nat hoor langs biven ook is vinger in gestoken en daar haal ik mijn vinger uit en kan de aarde zo van mijn vinger blazen ( wrijven)

            Comment


              #7
              Te weinig licht, is duidelijk opzoek erna, veels te nat en heb er een hard hoofd in of dit nog wat wordt.
              Mijn ervaring om autoflowers over te poten is drie keer niets, zou het nog even aanzien...........

              Comment


                #8
                Als de plant toch al aan het afsterven is zal overpotten weinig kwaad meer kunnen doen?
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                • Ipie
                  Ipie commented
                  Editing a comment
                  Ja, zo kun je het ook zien Stemma....
                  Prettige zondag!

                #9

                Comment


                  #10
                  Heb deze dame der uit gegooid mannen staat buiten nu .. kga mn dames idd veel minder water geven .. hoe doen jullie dit elke dag een beetje water of om de 2 dagen ?

                  sorry voor de ambetante vragen guy's

                  Comment


                  • beowulf
                    beowulf commented
                    Editing a comment
                    Kijk 1 post hoger

                  #11
                  Een goed trucje is om de juiste water te geven is simpel. Je geeft eerst geen water natuurlijk goed de plant in de gaten houden( paar keer per dagen kijken) tot dat de(bovenste) bladeren een beetje slap gaan hagen ga je water geven, niet te veel natuurlijk bv 1 a 2 glazen daarna ga je weer kijken tot wanneer ze weer slap gaat hangen. Je gaat dit elke keer bijhouden hoe lang en veel je geeft en je gaat dit steeds herhalen. Op een gevende moment weet je het wel, hoe het zit. Je zal ook zo leren wanneer de plant meer gaat drinken als het warmen word of toppen gaat krijgen enz.

                  Conclusie beetje water tot ze slap gaan hangen!!

                  succes !!!!!
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment


                    #12
                    Damn ingewikkeld :-p dus als ik het goed begrijp geef he beetje bij beetje water .. hangen je bladeren slap geef je ng wat bij blijven ze mooi recht staan dan weetj datje goed zit ?

                    grts

                    Comment


                      #13
                      Ik voel altijd aan het gewicht van mn potten wegen ze zwaar dan geef ik ze geen water .. wegen ze minder dan geef ik water natuurlijk . Maarja de hoeveelheid is natuurlijk altijd 1liter dat ik mn dames geef .. dus door jou trucje kan je achterhalen hoeveel je dame echt nodig heeft ? Plaats van 1 liter kan je achterhalen of ze meer of minder moet hebben ?

                      thx morgen zonder zorgen ..

                      Comment

                      Bezig...
                      X