Staat al 2 maanden in deze 42L bak, was / is overvoed of nu toch ondervoed? Ik heb geen flauw idee meer. Blaadjes worden telkens geel en verdorren langzaam / sterven af. Ik heb geprobeerd: minder water / meer water. Voeding / geen voeding. Niks blijkt te helpen... Sommige bladeren hebben verbrande puntjes, andere weer niet.
watskebeurt??
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
-
Maarre...vertel dan eens wat je precies gegeven hebt tot nu toe.
Hoe lang bloeien ze al, wat zijn het, welke grond staan ze in ?
Is de pot zwaar/licht ?
Wat gele blaadjes is niet zo raar buiten, maar het moet niet te gek worden natuurlijk.
Het lijkt erop of ze haar fanleaves leeg eet.Comment
-
Ik ben in begin Maart begonnen met planten. 2 maanden terug dus in een 42L pot gezet, grond met te veel voeding bleek achteraf. Toen gestopt met voeden, sinds vorige week ben ik weer begonnen met voeding omdat ik inderdaad ook denk dat ze haar fanleaves leeg eet... doodzonde. De plant staat niet in bloei, dat zal over 2 weken wel beginnen.De pot is zwaar, logisch met 42 liter, maar niet het idee dat ik te veel water geef, vandaag zelfs te weinig omdat ze even slap ging hangen, na een waterbeurt steeg ze weer op
Comment





Comment