Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

watskebeurt??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    watskebeurt??

    Korting op 420shop
    Staat al 2 maanden in deze 42L bak, was / is overvoed of nu toch ondervoed? Ik heb geen flauw idee meer. Blaadjes worden telkens geel en verdorren langzaam / sterven af. Ik heb geprobeerd: minder water / meer water. Voeding / geen voeding. Niks blijkt te helpen... Sommige bladeren hebben verbrande puntjes, andere weer niet.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Meesterlijke titel. [..]

    Voeding ja, of te nat. Dat zijn de problemen, denk ik.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Hahah :p
      Nou dan ga ik maar weer verder proberen...

      Comment


        #4
        Maarre...vertel dan eens wat je precies gegeven hebt tot nu toe.
        Hoe lang bloeien ze al, wat zijn het, welke grond staan ze in ?
        Is de pot zwaar/licht ?

        Wat gele blaadjes is niet zo raar buiten, maar het moet niet te gek worden natuurlijk.
        Het lijkt erop of ze haar fanleaves leeg eet.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Ik ben in begin Maart begonnen met planten. 2 maanden terug dus in een 42L pot gezet, grond met te veel voeding bleek achteraf. Toen gestopt met voeden, sinds vorige week ben ik weer begonnen met voeding omdat ik inderdaad ook denk dat ze haar fanleaves leeg eet... doodzonde. De plant staat niet in bloei, dat zal over 2 weken wel beginnen.De pot is zwaar, logisch met 42 liter, maar niet het idee dat ik te veel water geef, vandaag zelfs te weinig omdat ze even slap ging hangen, na een waterbeurt steeg ze weer op

          Comment

          Bezig...
          X