Beige vlek midden op blad

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kweekzak
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2017
    • 63

    #1

    Beige vlek midden op blad

    Korting op 420shop
    Hallo daar JD'ers
    Mijn plantje is nu precies 2 weken oud en het is me opgevallen dat er een beige vlek zit midden op het blad. De wortel was 3 a 4 cm gestretched en ik heb gisteravond besloten om er aarde om heen te leggen, toch word ik vanochtend wakker om een beige vlek op mijn blad te vinden. Is dit gekomen door de nieuwe aarde of niet (ik heb het van de randen van de pot naar binnen geschoven (heel voorzichtig geweest uiteraard) dus ik weet niet of het hierdoor komt) en is het schadelijk want ze is pas 2 weken oud. Het gaat om het kleine rechter blad op de foto
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Nope, dat is iets genetisch waarschijnlijk.
    Kun je niks aan doen, hoef je ook niks aan te doen.
    Niet meer in de aarde wroeten eh, da's sowieso niet zo'n goed idee.
    Rustig aan met water.

    topic verplaatst naar de helpdesk
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Kweekzak
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2017
      • 63

      #3
      QnQ thanks. Was even bezorgd vanaf nu blijf ik van de aarde af )

      Comment

      Bezig...