Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

naar boven krullend blad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    naar boven krullend blad

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal ik ben jack en heb een vraagje weet iemand misschien wat naar boven krullend blad kan betekenen. Lamp te dicht erop teveel water te weinig water ? En enkele plantjes hebben gele puntjes op de bovenste blaadjes dit is een teken van iets te veel voeding meen ik me te herinneren. Ik voeg een foto bij en hoop op tips en o ja zijn 17 planten 10 Russian winter auto 3 mazar auto en 4 white dwarf auto voor gegroeid onder 3 weken 24 uur tneon nu paar dagen 2 x 400 watt erboven 20/4 op ongeveer 40 cm temperatuur tussen 19 a 20 graden donker tot 26 met lampen aan.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 9 photos.
    Last edited by jack123; 18 November 2017, 14:28.

    #2
    Als die fan daar recht op blaast dan moet je ni veel verder gaan zoeken.

    Comment


      #3
      Ok bedankt voor je reactie heb die fan zojuist verplaatst maar scheelt niet veel in verband met beperkte ruimte..maar dat is waarschijnlijk dus de oorzaak ? Gaat het verder problemen geven denken je ?

      Comment


        #4
        hey jack
        zou ook wat meer aandacht geven aan veiligheid als ik zo die foto's zie hoe de afzuiger is geinstalleerd zou ik dit echt veiliger maken dit kan je een hoop narigheid voorkomen voor jou en je buren

        je plantjes staan er goed bij succes met je kweek

        Comment


          #5
          I second that...

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...g-binnenkweken

          Comment


            #6
            Hps aan een draadje, en die snoerenspaghetti op de vloer ziet er ook niet fijn uit.
            Gebruik je wel een relaiskastje om die 2 lampen te schakelen ?
            Even alles netjes maken kerel, anders sta je straks een keer op de voorpagina.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Beste Mede Stoners,
              Om terug op jack zijn gele puntjes probleem te komen, ik zit hier met net het zelfde.
              ik zit wel een week en half van het snoeien af, maar dit probleem deed zich al voor sinds de groei.
              (foto's volgen nog)
              Volgens het lezen van andere forums moest ik mijn ph waarde van mijn water bekijken.
              maar dit heb ik al onder controle.
              ook staat mijn fan niet rechtstreeks op de plant.
              Mijn voeding geef ik strikt volgens m'n schema.

              Waar kan ik hier dan nog de mist in gaan?

              Comment


              • MaryJuul
                MaryJuul commented
                Editing a comment
                De ph waarde van je water kan wel goed zijn, maar hoe is de ph waarde van de grond of?
                En de ec waardes zijn ook juist? En anderhalve week voor de snoei geef je nog steeds voeding of flush je hem gewoon met water

              #8
              Sorry voor het feit dat ik me nog niet voor gesteld heb. Maar heb je niet toevallig teveel voeding gegeven.. schema kan ook te sterk zijn?

              Comment


                #9
                wel heb idd gezien dat de ph van de groend nog te hoog lag dus die nu naar beneden gehaald.
                door deze is het nu te laat want ze is gesnoeid maar zal zeker goed opletten met de volgende.

                Comment


                  #10
                  Naar boven krullend blad heeft niets met de pH te maken.
                  Het blad heeft problemen met verdampen.
                  Dat kan komen te warm of door tocht.
                  ----

                  Zal het topic meteen maar sluiten.
                  Gelieve een eigen topic aan te maken in het bijpassende board als je iets voor hebt met je plant.
                  Geen 'thread hijacking' aub. (WTF is dat Q? [klik]
                  Hier
                  Last edited by QnQ; 29 April 2018, 15:29.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...
                  X