Hallo allemaal ik ben jack en heb een vraagje weet iemand misschien wat naar boven krullend blad kan betekenen. Lamp te dicht erop teveel water te weinig water ? En enkele plantjes hebben gele puntjes op de bovenste blaadjes dit is een teken van iets te veel voeding meen ik me te herinneren. Ik voeg een foto bij en hoop op tips en o ja zijn 17 planten 10 Russian winter auto 3 mazar auto en 4 white dwarf auto voor gegroeid onder 3 weken 24 uur tneon nu paar dagen 2 x 400 watt erboven 20/4 op ongeveer 40 cm temperatuur tussen 19 a 20 graden donker tot 26 met lampen aan.
naar boven krullend blad
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
hey jack
zou ook wat meer aandacht geven aan veiligheid als ik zo die foto's zie hoe de afzuiger is geinstalleerd zou ik dit echt veiliger maken dit kan je een hoop narigheid voorkomen voor jou en je buren
je plantjes staan er goed bij succes met je kweekComment
-
I second that...
(Let op, door de belachelijke hoeveelheid tekst bestaat dit stuk uit twee delen. Als je een luie lezer bent, lees dan toch op zijn minst het eerste deel, hetgeen een quick-and-dirty samenvatting is van het tweede deel) De inhoud van deze tekst is bedoeld om een simpele, kleine kweekruimte zodanig in te kunnen richten en te
Comment
-
-
Beste Mede Stoners,
Om terug op jack zijn gele puntjes probleem te komen, ik zit hier met net het zelfde.
ik zit wel een week en half van het snoeien af, maar dit probleem deed zich al voor sinds de groei.
(foto's volgen nog)
Volgens het lezen van andere forums moest ik mijn ph waarde van mijn water bekijken.
maar dit heb ik al onder controle.
ook staat mijn fan niet rechtstreeks op de plant.
Mijn voeding geef ik strikt volgens m'n schema.
Waar kan ik hier dan nog de mist in gaan?Comment
-
Naar boven krullend blad heeft niets met de pH te maken.
Het blad heeft problemen met verdampen.
Dat kan komen te warm of door tocht.
----
Zal het topic meteen maar sluiten.
Gelieve een eigen topic aan te maken in het bijpassende board als je iets voor hebt met je plant.
Geen 'thread hijacking' aub. (WTF is dat Q? [klik]
Hier kun je kijken waar je nieuwe topic het beste past.
Dankeschön.Last edited by QnQ; 29 April 2018, 15:29.Comment







Comment