Bladprobleem in de tropen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DikkeTop
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Feb 2018
    • 4

    #1

    Bladprobleem in de tropen

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,

    Ik zit in het buitenland en heb een probleem met mm autoflowers op het moment. Ik kan niet direct beestjes vinden en gebruik ook geen bestrijdingsmiddelen of iets dergelijks. Ik dacht aan slakken, maar die zie ik ook niet in de omgeving. Heeft iemand een idee?
    Alvast bedankt!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Ja dat zijn toch duidelijk beestjes. Het is niet omdat je ze niet ziet dat ze er niet zijn. En wsl idd slakjes oid.

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #3
      Mineervlieg.

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4


        Met een naald kun je ze uit het blad peuteren.
        Ze zitten aan de breedste kant van de gangen, omdat ze steeds dikker worden naarmate ze meer bladmoes eten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • DikkeTop
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • Feb 2018
          • 4

          #5
          inderdaad, het zijn mineervliegen. Bedankt voor de indentificatie.
          ik heb wat biologisch bestrijdingsmiddel hier. En ik zal de bladeren een goed bekijken of ze er nog inzitten. Ze hebben schijnbaar maar een levensduur van 2 weken. De bron vinden is natuurlijk ideaal...
          Bedankt voor de reacties!

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            De bron :

            mineer1.JPG






            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • GanjaMonkey
              Advanced Stoner
              Member
              • May 2015
              • 68

              #7
              Ik adviseer altijd Neem Olie voor beestjes. Het is niet goedkoop, maar is 100% naturel, veroorzaakt geen problemen voor de plant, en werkt goed. Maar niet op de buds spuiten!

              Comment

              • komatsu300
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Feb 2019
                • 201

                #8
                Ook ik heb er nu last van, ziet er hetzelfde uit. Tropen kolder zeker...moet maar eens achter die olie aan. 20190813_184033[1].jpg

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Met dat blad eraf halen heb meer schade gedaan dan die larven heh
              Bezig...