Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

gaten in bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gaten in bladeren

    Korting op 420shop
    hallo , is het erg als ik gaten heb in mijn onderste bladeren?
    moet ik deze afknippen of gewoon zo laten
    ze zien ook niet geel ofzo
    grtz

    #2
    Re: gaten in bladeren

    Gewoon laten zitten die bladeren, je moet wel op zoek naar de gatenmaker. Rupsen slakken wantsen. Inspecteer je plantje eens goed.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: gaten in bladeren

      ik heb er kleine zwarte vliegjes op gevonden en de eitjes van bladluizen denkik
      het meeste eraf gedaan maar moet en biologisch middeltje kopen daartegen.
      en is het normaal dat er 2 vd 4 planten de helft zijn van grote dan de andere 2?

      Comment


        #4
        Re: gaten in bladeren

        Er bestaan ook gevleugelde zwarte bladluizen denk dat je die erop hebt. natuurlijk kan er verschil in planten kwa ponteikkeling zijn. Zeker als je vanuit zaad werkt heeft ieder plantje unieke genetica. Ik ben ook niet even groot als men zus.

        Grtz

        Comment

        Bezig...
        X