gaten in bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smoker01
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2010
    • 41

    #1

    gaten in bladeren

    Korting op 420shop
    hallo , is het erg als ik gaten heb in mijn onderste bladeren?
    moet ik deze afknippen of gewoon zo laten
    ze zien ook niet geel ofzo
    grtz
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: gaten in bladeren

    Gewoon laten zitten die bladeren, je moet wel op zoek naar de gatenmaker. Rupsen slakken wantsen. Inspecteer je plantje eens goed.

    Grtz

    Comment

    • Smoker01
      Senior Stoner
      Member
      • Aug 2010
      • 41

      #3
      Re: gaten in bladeren

      ik heb er kleine zwarte vliegjes op gevonden en de eitjes van bladluizen denkik
      het meeste eraf gedaan maar moet en biologisch middeltje kopen daartegen.
      en is het normaal dat er 2 vd 4 planten de helft zijn van grote dan de andere 2?

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: gaten in bladeren

        Er bestaan ook gevleugelde zwarte bladluizen denk dat je die erop hebt. natuurlijk kan er verschil in planten kwa ponteikkeling zijn. Zeker als je vanuit zaad werkt heeft ieder plantje unieke genetica. Ik ben ook niet even groot als men zus.

        Grtz

        Comment

        Bezig...