Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem gorilla glue

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem gorilla glue

    Korting op 420shop

    #2

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        QnQ

        Comment


          #5
          Yeah, ik weet niet wat je doet he..
          Heb je dit topic gezien over 'meerdere foto's uploaden' ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            QnQ Kijk met Jou tip is het als goed is gelukt!! Bedankt hiervoor. Zoals op de foto te zien is gaat het blad van groen rustig aan naar geel. De nerven zijn in het begin nog donker maar na verloop van tijd word heel het blad helemaal geel. Ik heb al bij de growshop gevraagd wat dit kan zijn. Als eerste reactie kreeg ik als antwoord te nat. Maar dit lijkt me heel sterk. Ik geef ze per 3-4 dagen +/- 30 liter water met voeding. Het zijn 21 25 liter potten. Ze staan eerder te droog als te nat. Verder kan ik als info vertellen dat het begon bij de bladeren onderop maar het nu ook zijn weg naar boven aan het vinden is. De growshop vertelde me dat het misschien stikstof te kort is en dat ik het met een N boost moet natspuiten vlak voor de lampjes uitgaan. Wat is jullie kijk hierop?
            Attached Files

            Comment


              #7
              Je hebt net een kilo WW geoogst, en nu staat het alweer vol met Gorilla's.
              Ik krijg de indruk dat je dat niet allemaal zelf oprookt.
              Dat interesseert me persoonlijk geen biet, maar dit forum is niet bestemt voor broodkwekers.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                QnQ Een kilo ww? Je schat me erg hoog in.

                400 gram is ervan gekomen wat we over 4 man verdelen. Dus die 100 gram die ik heb valt geen brood mee te verdienen. Het is een hobby wat ik en vrienden beoefenen en lekker zelf oproken.

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Ok, goed dat je dat even duidelijk maakt.
                  Ik was al op zoek geweest naar je introductie-topic.
              Bezig...
              X