Bladprobleem gorilla glue

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bubble kush
    Senior Stoner
    Member
    • Jan 2018
    • 28

    #1

    Bladprobleem gorilla glue

    Korting op 420shop
    Beste luitjes

    ik zit in week 5 van de bloei van mijn gorilla gluetjes. Ondanks het warme weer valt het me niet tegen thermometer geeft met 2 x 600 w toch wel gemiddeld 31/32 graden aan als t licht aan is. Ze staan op aarde. Nu is er tot aan deze week weinig aan de hand geweest tot ik dit fenomeen zag. (Zie foto’s) ik heb veel gelezen en nu denk ik toch aan stikstof te kort. Heeft iemand een idee en misschien een oplossing?

    mvg

    bubble kush.



  • Bubble kush
    Senior Stoner
    Member
    • Jan 2018
    • 28

    #2

    Comment

    • Stonerr
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2017
      • 208

      #3
      Foto’s zijn niet zichtbaar voor mij?

      Comment

      • Bubble kush
        Senior Stoner
        Member
        • Jan 2018
        • 28

        #4
        QnQ Hmmmmm ik krijg het niet voor elkaar de foto’s te plaatsen. Iemand hier ervaring mee

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Yeah, ik weet niet wat je doet he..
          Heb je dit topic gezien over 'meerdere foto's uploaden' ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Bubble kush
            Senior Stoner
            Member
            • Jan 2018
            • 28

            #6
            QnQ Kijk met Jou tip is het als goed is gelukt!! Bedankt hiervoor. Zoals op de foto te zien is gaat het blad van groen rustig aan naar geel. De nerven zijn in het begin nog donker maar na verloop van tijd word heel het blad helemaal geel. Ik heb al bij de growshop gevraagd wat dit kan zijn. Als eerste reactie kreeg ik als antwoord te nat. Maar dit lijkt me heel sterk. Ik geef ze per 3-4 dagen +/- 30 liter water met voeding. Het zijn 21 25 liter potten. Ze staan eerder te droog als te nat. Verder kan ik als info vertellen dat het begon bij de bladeren onderop maar het nu ook zijn weg naar boven aan het vinden is. De growshop vertelde me dat het misschien stikstof te kort is en dat ik het met een N boost moet natspuiten vlak voor de lampjes uitgaan. Wat is jullie kijk hierop?
            Attached Files

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Je hebt net een kilo WW geoogst, en nu staat het alweer vol met Gorilla's.
              Ik krijg de indruk dat je dat niet allemaal zelf oprookt.
              Dat interesseert me persoonlijk geen biet, maar dit forum is niet bestemt voor broodkwekers.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Bubble kush
                Senior Stoner
                Member
                • Jan 2018
                • 28

                #8
                QnQ Een kilo ww? Je schat me erg hoog in.

                400 gram is ervan gekomen wat we over 4 man verdelen. Dus die 100 gram die ik heb valt geen brood mee te verdienen. Het is een hobby wat ik en vrienden beoefenen en lekker zelf oproken.

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Ok, goed dat je dat even duidelijk maakt.
                  Ik was al op zoek geweest naar je introductie-topic.
              Bezig...