Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad slaat geel, 1e x kweken advies gevraagd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad slaat geel, 1e x kweken advies gevraagd

    Korting op 420shop
    Sinds een paar dagen staat ons plantje er zo bij, staat grotendeels buiten, blad slaat geel en bruine vlekken. Ik ben echt een leek op dit gebied voor de lol geplant, maar werd zo mooi groot zou zonde zijn als ie nu alsnog kapot gaat
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by MissG; 13 June 2018, 01:30.

    #2
    Heb je wel eens voeding gegeven? In wat voor aarde staat deze dame?

    Comment


    • MissG
      MissG commented
      Editing a comment
      n gewone potgrond bij praxis mee genomen, is 1x verpot naar deze grote pot met ook nieuwe grond erbij maar is al ff geleden, zoals ik al zei totaaal geen ervaring maar hij groeide als een gek en staat op balkon die ligt op t zuiden, wel tegels als bodem die erg heet worden.

    #3
    Ik denk dat ze opknapt als je wat voeding geeft. Minerale voeding werkt het snelst, maar aan jou de keuze of je dat met een flesje pokon kamerplantenvoeding doet of met een fles van de growshop. Biovoeding duurt misschien te lang voordat de plant dat kan opnemen, vandaar dat ik minerale voeding adviseer.

    Een andere mogelijke oorzaak is dat je plant last heeft (gehad) van te natte grond door de vele regen, maar zo op 't eerste gezicht zie ik geen andere signalen dat dit het geval is.

    Comment


    • MissG
      MissG commented
      Editing a comment
      Ok top ga ik morgen gelijk even regelen, als t regende haalde ik m altijd binnen, maar paar dagen niet thuis geweest, en geen regen gehad dus ook geen tot weinig water gehad ben ik bang.

    #4
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #5
      Verplaatst naar de helpdesk/bladproblemen waar nog 200 topics staan over plantjes met gele bladeren.
      Ohja, en het andere identieke topic verwijderd.
      Last edited by QnQ; 13 June 2018, 10:14.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X