Sinds een paar dagen staat ons plantje er zo bij, staat grotendeels buiten, blad slaat geel en bruine vlekken. Ik ben echt een leek op dit gebied voor de lol geplant, maar werd zo mooi groot zou zonde zijn als ie nu alsnog kapot gaat
Blad slaat geel, 1e x kweken advies gevraagd
Collapse
X
-
Ik denk dat ze opknapt als je wat voeding geeft. Minerale voeding werkt het snelst, maar aan jou de keuze of je dat met een flesje pokon kamerplantenvoeding doet of met een fles van de growshop. Biovoeding duurt misschien te lang voordat de plant dat kan opnemen, vandaar dat ik minerale voeding adviseer.
Een andere mogelijke oorzaak is dat je plant last heeft (gehad) van te natte grond door de vele regen, maar zo op 't eerste gezicht zie ik geen andere signalen dat dit het geval is.Comment






Comment