Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vreemde bladvorming?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vreemde bladvorming?

    Korting op 420shop
    goedemiddag mede liefhebbers

    mijn naam is Kweki (lekker simpel)
    ik experimenteer nu een paar jaartjes met plantjes en het bevalt me erg goed
    (en lees al te lang het forum zonder iets te posten)

    dit jaar ga ik eigenlijk voor het eerst buiten kweken/Guerilla dus heb ik ook voor het eerst maar autoflowers aangeschaft
    om maar gelijk te vermelden de eerst ronde is zo goed als mislukt ivm ik denk konijnen?
    gelukkig heb ik dat probleem al opgelost en staan er al weer nieuwe meiden te genieten van de mooie plek

    nu heb ik thuis nog wat meiden wachten die ook graag naar de plek willen aleen een valt erg op door dr rare blad
    het lijkt wel of ze niet langer wilt worden wat denken jullie?


    ALVAST EXCUSES VOOR SLECHTE ZINS OPBOUW EN BLABLA

    als mensen het leuk vinden post ik later mischien nog wat foto's van het resort waar alle meiden staan

    met vriendelijke groet Kweki

    #2
    en hier nog een vreemd zaadje die ooit in de collectie is gekomen geen idee wat het is of waar verkregen
    het is een heel slecht plantje blijft echt heel klein en groeit wild vindt het wel grappig om te kijken wat die gaat doen verwachting ook op 0%

    vreemde bedoeling he? wat zal dit voor soort zijn
    deze blijft ook lekker thuis trouwens
    Attached Files

    Comment


      #3
      Wietbom!! Zo met die gasfles eronder.
      Waarschijnlijk genetisch.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment


      • kweki
        kweki commented
        Editing a comment
        foto 2 wietbom? klinkt leuk gasfles gaat me te ver als ik begrijp wat je bedoeld haha
        hou dr voorlopig maar nog voor de lol kijken wat die gaat doen want het blijft een apparte

      #4
      Mijn konijn heeft een halve plant opgegeten ( kleintje) en naar z'n mandje moeten dragen.stoned als 3 volwassen kerels!!!.pfff....
      En gooi eens wat zand in die pot!!!!!

      Als je een biertje koopt krijg je toch ook geen halve glazen?


      Succes!!

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Dat konijn ( vlaamse reus ) leeft gelukkig en is nog nooit zo vriendelijk ....hahaahaa!!

      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Mag ik een foto van je konijn Ipie? Vlaamse reuzen zijn mijn lievelingskonijnen.
        Die zijn zonder wietje ook al zo stoned als een konijn. Tenminste mijn Vlamen wel.
        Mag je best in mijn topic ergens plakken, dan maak je mij heel blij!

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Zal ik zeker de komende tijd wat foto's plaatsen!
    Bezig...
    X