vreemde bladvorming?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kweki
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2018
    • 72

    #1

    vreemde bladvorming?

    Korting op 420shop
    goedemiddag mede liefhebbers

    mijn naam is Kweki (lekker simpel)
    ik experimenteer nu een paar jaartjes met plantjes en het bevalt me erg goed
    (en lees al te lang het forum zonder iets te posten)

    dit jaar ga ik eigenlijk voor het eerst buiten kweken/Guerilla dus heb ik ook voor het eerst maar autoflowers aangeschaft
    om maar gelijk te vermelden de eerst ronde is zo goed als mislukt ivm ik denk konijnen?
    gelukkig heb ik dat probleem al opgelost en staan er al weer nieuwe meiden te genieten van de mooie plek

    nu heb ik thuis nog wat meiden wachten die ook graag naar de plek willen aleen een valt erg op door dr rare blad
    het lijkt wel of ze niet langer wilt worden wat denken jullie?


    ALVAST EXCUSES VOOR SLECHTE ZINS OPBOUW EN BLABLA

    als mensen het leuk vinden post ik later mischien nog wat foto's van het resort waar alle meiden staan

    met vriendelijke groet Kweki
  • kweki
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2018
    • 72

    #2
    en hier nog een vreemd zaadje die ooit in de collectie is gekomen geen idee wat het is of waar verkregen
    het is een heel slecht plantje blijft echt heel klein en groeit wild vindt het wel grappig om te kijken wat die gaat doen verwachting ook op 0%

    vreemde bedoeling he? wat zal dit voor soort zijn
    deze blijft ook lekker thuis trouwens
    Attached Files

    Comment

    • Ongeldig
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2016
      • 759

      #3
      Wietbom!! Zo met die gasfles eronder.
      Waarschijnlijk genetisch.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment


      • kweki
        kweki commented
        Editing a comment
        foto 2 wietbom? klinkt leuk gasfles gaat me te ver als ik begrijp wat je bedoeld haha
        hou dr voorlopig maar nog voor de lol kijken wat die gaat doen want het blijft een apparte
    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #4
      Mijn konijn heeft een halve plant opgegeten ( kleintje) en naar z'n mandje moeten dragen.stoned als 3 volwassen kerels!!!.pfff....
      En gooi eens wat zand in die pot!!!!!

      Als je een biertje koopt krijg je toch ook geen halve glazen?


      Succes!!

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Dat konijn ( vlaamse reus ) leeft gelukkig en is nog nooit zo vriendelijk ....hahaahaa!!

      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Mag ik een foto van je konijn Ipie? Vlaamse reuzen zijn mijn lievelingskonijnen.
        Die zijn zonder wietje ook al zo stoned als een konijn. Tenminste mijn Vlamen wel.
        Mag je best in mijn topic ergens plakken, dan maak je mij heel blij!

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Zal ik zeker de komende tijd wat foto's plaatsen!
    Bezig...