Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Enkele vraagjes... water / voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    QnQ

    Comment


      #17
      Manfred
      ik gebruik ook terra grow en bloom met in begin powerroots en op einde (week 5/6 echte bloei) 2 maal green sentation
      eerste drie weken niks buiten mijn universele potgrond van compo sana bevochtigen met 1ml/l water powerroots
      vanaf 4de week 1ml/l grow 5de week 2ml/l grow en 6de week 3ml/l grow
      toppen bij 4de node (4de/5de week) en begin week 6 op 12/12
      begin week 8 (pruikjes zichtbaar) 2ml/l grow en 1ml/l bloom
      week 9 1ml grow/2ml bloom week 10 3ml bloom en dit tot einde als ik ga spoelen (2 weken voor oogsten)
      ik geef gewoon kraantjeswater 24 u op voorkand klaarzetten ivm chloorverdamping en kamertemperatuur
      ik heb nog nooit ph of ec gemeten maar gebruik wel tensio blumat meters voor watergiften en hou dit rond de 150/200
      beter iets te droog dan te nat
      en tot hiertoe nog geen noemenswaardige problemen gehad en bij laatste kweek 500 gr droog onder 600 watt hps

      Comment


        #18
        damn, ik zit volgens plagron schema op 5ml bloom/l + 1ml gren sensation op EC 2.1 .. mss wat minderen met teveel voeding?

        ik zat aan 400g / 600w

        Comment


          #19

          Comment

          Bezig...
          X