Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad krijgt gele vlekken - Help!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Dat weet ik niet, QnQ's inschatting zijn meestal wel goed, maar het was niet het eerste waar ik aan dacht. Ik weet wel dat de meeste problemen ontstaan door structureel teveel of te weinig water geven. Dus zorg dat dat eerst op orde is, daarna kun je verder sleutelen aan andere parameters.
    Zorg ff dat je correct hoeveelheden opgeeft. 40ml is erg erg weinig. In een liter gaat 1000ml, een koffiebekertje is 0,2l ofwel 200ml. Om maar een idee te geven. Ik zou deze dames persoonlijk 2 koffiebekertjes geven ofwel 400ml. Maar goed, ik ben zoals gezegd ook niet begiftigd met een watergifttalent.
    Last edited by Meglow; 4 September 2018, 00:06.

    Comment


      #17
      Ja dus echt water geven en geen 40 ml gieten snap je het nog niet het is geen kaktus en foto update na die flinke slok water moet die plant bij getrokken zijn
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Vanochtend stonden de planten weer rechtop! Beter kon mijn dag niet beginnen.

        Ik houd nu het drooggewicht bij van de planten en zal ze volgende keren gaan wegen voordat ik water geef.
        Er ging vanochtend nog +/- 100 ml water bij, ze zien er erg blij uit!

        Super bedankt allemaal voor de redding!

        Comment

        Bezig...
        X