Hallo allemaal, ik ben sinds 4 weken bezig met kweken van 2 wietplantjes. Alles ging goed tot ik op vakantie ging en een familielid ze liet verzorgen, nu gaan de bladeren hangen. Weet iemand wat het probleem is?
Hangende bladeren
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Grond te nat?
wat heeft de famlid gedaan
hoevaak etc etc -
Op 1 week tijd ongeveer 1liter aan de twee gegeven om de 2 a 3 dagen, ik heb ze daarnet nog een sheut water gegeven, ze lijken wat rechter te komenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
En dit is nu ook op 1 van de plantjesYou do not have permission to view this gallery.
-
Als je de pot optilt en deze voelt zwaar ; te nat, tijdje geen water. voelt deze licht ; te droog, meer water geven.
Die vlekken is volgens mij van het knoeien met water ? Je geeft nog geen voeding neem ik aan ? Staan ze op aarde ?Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Ze staan op aarde, en nog niets van voeding gegeven. Is dat gewoon omdat er water is op blijven staan?Comment
-
Ze staan in potten van 10á15 l. Een 400w hps lamp en temp schommelt tussen 20 snachts en 25 overdagComment
-
Oke super ! Nog 1 vraagje, ik ging ze normaal op 5 weken in bloei zetten of is het beter dat ik nog wacht?Comment
-
Zijn Indica’s, toch ? Die groeien niet zo heel veel meer na de omschakeling, ze hebben nu ook wat achterstand, zou ze 1 à 2 weekjes extra groei geven.Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Ik heb geen idee wat het is, ik heb deze zaadjes gewoon uit een wietje gahaald en dacht nou ik probeer het eens..Comment
-
Nu hangen de blaadjes terug, wat te doen aan planten die te nat staan? Gewoon niets meer geven, Tot ze weer vrij droog staan?Comment
-
Jahaa, en blijven tillen/wegen hè! -
Ben benieuwd hoe het afloopt zou leuk zijn als je ons op de hoogte houd als ze gaan bloeien , dat word nog een hele uitdaging
250 w HPS lustte die van mij met dit formaat al halve liter tot liter per dag , met 400w en zo weinig potten zou ik zeker elke dag wegen ,merk je dat ze na 18u weer droogstaan na het geven van een liter kan je het verhogen , als een plant met een goed formaat goed drinkt zul je zien dat teveel water weinig voorkomt dus zelfs al loopt het er onderaan weer uit binnen een aantal uur kunnen ze weer ademen
die gaan nogal wat nodig hebben aan water en voeding, succesLast edited by Krueg3r; 11 April 2019, 18:42.
-
-
Na een goede water beurt toch mooi gaan rechtop staan. Vandaag heb ik nog geen water gegeven. Dit is van gisterenYou do not have permission to view this gallery.

Comment