Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hangende bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hangende bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal, ik ben sinds 4 weken bezig met kweken van 2 wietplantjes. Alles ging goed tot ik op vakantie ging en een familielid ze liet verzorgen, nu gaan de bladeren hangen. Weet iemand wat het probleem is?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Grond te nat?

    wat heeft de famlid gedaan
    hoevaak etc etc
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3
      Op 1 week tijd ongeveer 1liter aan de twee gegeven om de 2 a 3 dagen, ik heb ze daarnet nog een sheut water gegeven, ze lijken wat rechter te komen
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        En dit is nu ook op 1 van de plantjes
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          Als je de pot optilt en deze voelt zwaar ; te nat, tijdje geen water. voelt deze licht ; te droog, meer water geven.

          Die vlekken is volgens mij van het knoeien met water ? Je geeft nog geen voeding neem ik aan ? Staan ze op aarde ?
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            leek erop dat ze dorst hadden. Was je net op tijd terug van vakantie
            Wat is de inhoud vd potten, wattage lamp en wat zijn de temperaturen? Dan heb je een duidelijker beeld
            Ad usum proprium!

            Comment


              #7
              Ze staan op aarde, en nog niets van voeding gegeven. Is dat gewoon omdat er water is op blijven staan?

              Comment


                #8

                Comment


                • ganjagast
                  ganjagast commented
                  Editing a comment
                  die hadden dorst, daar ga ik vanuit.
                  De witte vlekken is wat lastiger.. Kan door ph fluctuaties komen, droogte, wortel problemen (wortel dat licht vangt) en schimmel..

                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Inderdaad, dorst. Als die witte vlekken niet verder gaan en de nieuwe bladeren ok zijn dan moet het met wat meer water goed komen.

                #9
                Oke super ! Nog 1 vraagje, ik ging ze normaal op 5 weken in bloei zetten of is het beter dat ik nog wacht?

                Comment


                  #10
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #11
                    Ik heb geen idee wat het is, ik heb deze zaadjes gewoon uit een wietje gahaald en dacht nou ik probeer het eens..

                    Comment


                    • Rreppellsteeltjam
                      Rreppellsteeltjam commented
                      Editing a comment
                      Ohoh, nou maar hopen dat het geen herma's zijn!!

                    #12
                    Topic verplaatst naar de helpdesk, titel aangepast, en 17 is niet je leeftijd toch ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #13
                      Nu hangen de blaadjes terug, wat te doen aan planten die te nat staan? Gewoon niets meer geven, Tot ze weer vrij droog staan?

                      Comment


                      • Rreppellsteeltjam
                        Rreppellsteeltjam commented
                        Editing a comment

                      • Krueg3r
                        Krueg3r commented
                        Editing a comment
                        Ben benieuwd hoe het afloopt zou leuk zijn als je ons op de hoogte houd als ze gaan bloeien , dat word nog een hele uitdaging

                        250 w HPS lustte die van mij met dit formaat al halve liter tot liter per dag , met 400w en zo weinig potten zou ik zeker elke dag wegen ,merk je dat ze na 18u weer droogstaan na het geven van een liter kan je het verhogen , als een plant met een goed formaat goed drinkt zul je zien dat teveel water weinig voorkomt dus zelfs al loopt het er onderaan weer uit binnen een aantal uur kunnen ze weer ademen

                        die gaan nogal wat nodig hebben aan water en voeding, succes
                        Last edited by Krueg3r; 11 April 2019, 19:42.

                      #14
                      Na een goede water beurt toch mooi gaan rechtop staan. Vandaag heb ik nog geen water gegeven. Dit is van gisteren
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        #15
                        Ik snap niet waarom mensen de
                        potten met half vol zand vullen.
                        Hoe meer zand, hoe meer wortelstructuur!!

                        Hoe meer wortelstructuur hoe beter de plant
                        kan ontwikkelen.....

                        Succes!!

                        Comment

                        Bezig...
                        X