Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Verbrande bladerpunten

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verbrande bladerpunten

Korting op 420shop
    Goedenavond,
    Mijn autoflowers zijn nu 6 weken oud en beginnen bovenin gele/ verbrande bladerpunten te krijgen.
    Heeft dit te maken met overvoeding? Ze staan in lightmix en krijgen 3 x per week slechts 0,5ml voeding (hy-pro terra) per 1 liter water met ph 6.3. De aanbevolen hoeveelheid is bij iedere waterbeurt 5ml voeding per liter water mee te geven.
    Zou dit ook een te kort kunnen zijn?

alvast bedankt!
    Attached Files

Tekort is het niet eerder teveel idd....
    autoflowers hebben weinig tot geen voeding nodig en je zit snel met overvoeding ik zou alleen nog maar water geven

Comment

Bedankt voor de tip! Ik ga het proberen.
      Ik merk dat de bovenste bladeren ook omkrullen, waarschijnlijk omdat ze het te warm hebben en te dicht bij de lamp staan. De lamp hangt momenteel al op zijn maximale hoogte en hangt ongeveer 70-65 cm van de toppen af. Ik denk dat ze nog hoger zullen groeien. Wat zou ik hieraan kunnen doen?

Comment

• Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Hoe lang moeten ze nog miss eventueel proberen topje te buigen??

Ongeveer 4 weken. Zat eraan te denken om een net te spannen en ze idd naar beneden te buigen. Ben alleen bang voor het breken bij het buigen.

Comment

Euhm..ik wil je niet meteen een depressie aanpraten, maar deze bloeit nog niet.
        Als ze begint met bloeien moet ze nog minstens 8 weken.
        Dus nog wel een weekje of 9-10 bij elkaar gok ik.

Je lamp op 70cm? Wat voor lamp heb je dan?
        Misschien is ze juist zo hoog gegroeid omdat die te hoog hangt?

Voor het buigen eerst even het stammetje rondom masseren/knijpen zodat die zacht wordt, dan leg je ze zo om zonder dat er iets breekt.
        Doe dat wel laag genoeg, zo'n 10-20cm onder het punt waar je ze wil hebben want alles gaat weer omhoog groeien binnen een paar dagen.
        Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18 ~ 2019 ~

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X