Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

N tekort?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    N tekort?

    Korting op 420shop
    Deze is een autoflower van een 75 dagen ongeveer.

    staat zeker niet te nat!

    In mix van batmix, dcm groenten en kruiden en universele potgrond met perliet.

    Wat kan de verkleuring veroorzaken?
    Attached Files

    #2
    Ik heb nog nauwelijks ervaring maar kan het niet zijn dat ze aan het einde van haar bloeitijd zit en daardoor begint te verkleuren? Bij mijn eerste kweekje had ik op het einde ook geen groene bladeren meer ... 75 dagen is toch bijna 11 weken ...

    Grtzzz

    Comment


      #3
      Als het alleen de grote bladen zijn, dus niet de kleinere bladen rond de bloemen, lakker laten gaan.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        #4
        Doe ik.

        Misschien toch al beginnen spoelen.

        Denk nog een 2 weken...




        Comment


          #5
          Ik zou alleen nog water geven inderdaad, nog 2 weken zit je op bijna 13 weken. Mocht ze dan nog niet klaar zijn kun je daar makkelijk nog een week of meer aan vast plakken
          2e
          3e

          Comment

          Bezig...
          X