Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Grijze vlekken op blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grijze vlekken op blad

    Korting op 420shop
    Hallo mede forumers,

    Kom tegen een klein probleempje, blad begint rare 'brand' vlekken te krijgen, weet iemand hier meer van?

    Thanks
    Attached Files

    #2
    Ik denk zelf een magnesium probleem
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3
      Hm, kon er niet veel over vinden, wat voor product raad je aan om te gebruiken om het magnesium te verhogen?
      Heb altijd Plagron gebruikt, laatste tijd wat geminderd omdat de potten nogal groot zijn

      Plagron Alga bloom, Pure zym en elke week Sugar royal.
      Ben sinds vandaag begonnen met een klein beetje green sensation.

      Comment


        #4
        Das gewoon beestjes schade.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          QnQ Moet ik hier wat aan doen of doet dit verder geen grote schade aan de plant en de bloei?
          Valt me op dat een tweede plant het ook heeft aan de achterkant, en er nog twee zijn met beginnende schade.
          Kon verder niet zulke patronen vinden op de "Gaatjes in bladeren" topic.

          Ook heb ik net deze specifieke blad geplukt voor betere inspectie, Dit lijkt me op stikstofoverschot, correct me if I'm wrong


          Man man man, zie de toppen al komen en neemt gelijk ook wat kleine 'probleempjes' mee, ging allemaal zo soepel in de groei
          Attached Files
          Last edited by Kek; 2 September 2019, 20:13. Reden: net geplukt, 2 min geleden. Even bijzetten))

          Comment


            #6
            Ik zie geen problemen hoor, gewoon wat beestjesschade. geen stikstofoverschot of magnesiumprobleem dus, lekker zo doorgaan

            Comment


              #7
              Als je geen beestje ziet kun je er weinig aan doen, behalve Neemolie spuiten, dat werkt wel een beetje preventief tegen beestjes.
              Het zal van iets groters zijn, een wants, een sprinkhaan, zoiets..

              Stikstofoverschot ?
              Idunno man, ik zie dat niet. Ik zit wel op de klapjap dus dat beeld is niet helemaal jofel.
              Bedoel je die hele kleine stipjes ? Dat is ook van beestjes.

              Och, geen paniek hoor, dit stelt echt nog niks voor.
              Als je voeding geeft waar wat meer stikstof in zit (meestal groeivoeding) dan kun je die ietsjes verlagen, en als je verder niks bijzonders ziet gewoon doorgaan met wat je deed.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Awesome man, heel erg bedankt allemaal!!
                Kunnen de dames lekker verder bloeien zonder me zorgen te maken

                Comment

                Bezig...
                X